Toegankelijkheid

Skip to main content

Twintig procent van Nederlanders wilde slim draagbaar apparaat voor kerst

28 december 2016

Twintig procent van de Nederlanders had een slimme bril of een virtual reality bril op het verlanglijstje staan voor Kerstmis. Met name de Apple Watch, Bose Soundlink, Samsung Gear smartwatch en de Samsung Gear VR werden vaak genoemd, zo blijkt uit onderzoek van Telecompaper en Motivaction onder ruim 1.000 Nederlanders. 

 

Mannen vroegen vaker een smart wearable dan vrouwen. Van de vrouwen noemde 17 procent één of meer van deze producten. Bij de mannen was dat 23 procent.

 

Bij de Apple Watch gaf 5 procent van de vrouwen aan er een te willen, tegen 8 procent van de mannen. De Fossil Q blijkt onder mannen populairder te zijn dan onder vrouwen, met 2 versus 0 procent die deze smartwatch met kerstmis wilde krijgen.

 

Het aantal activaties van smartphones en tablets tijdens kerst was ook dit jaar weer hoger dan in het verleden. Bijna de helft daarvan betrof een apparaat van Apple, een op de vijf activeerde een Samsung, zo blijkt uit cijfers van Flurry.

 

Bron: Emerce, 28.12.2016

Deel dit artikel

Vragen?
Kevin Hengst

Email 
Functie Senior Strategy Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 14


Gerelateerde artikelen

WorkProfiler

Ester Koot
09 september 2019

Nederlanders gokken massaal op internet

Jeroen Senster
29 januari 2019

Gen Z is van alles wat, net als jij

Loes Kleijngeld
11 augustus 2023

NPO FunX bereikt meeste jongeren tot 30 jaar in grote steden

Lex van Meurs
21 december 2020
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency