Toegankelijkheid

Betrouwbare data blijft de basis, heldere inzichten zijn het doel

27 januari 2020

Motivaction heeft met ingang van 1 januari 2020 haar logo een beetje aangepast. Sinds 1984 (!) voeren we als aanvulling op onze naam het onderschrift research and strategy. Daarmee gaven wij aan dat we ons baseren op gedegen onderzoek, en dat we onze relaties helpen bij het formuleren van hun strategie.

In de afgelopen jaren is duidelijk geworden dat de betekenis van onderzoek is veranderd. Hoewel survey onderzoek nog steeds heel belangrijk is, zijn we ook steeds meer non-survey activiteiten gaan verrichten zoals neuroscience, observatie onderzoek en (big) data analytics. Daarmee spelen wij een aanzienlijke rol in het bieden van nieuwe inzichten en innovatieve perspectieven aan onze klanten.

Om dat ook in ons logo tot uitdrukking te brengen hebben we insights and strategy aan de naam Motivaction toegevoegd. Het is maar een kleine verandering, maar er gaat een wereld van nieuwe activiteiten achter schuil! De betrouwbaarheid van de data blijft de basis die je van ons gewend bent.

Wil je meer weten over onze nieuwe data analytics technieken? Neem dan contact op met Pieter Paul Verheggen.


Vragen?

Gerelateerde artikelen

WK in Qatar niet populair onder Nederlanders

Mara Huiskes
19 mei 2022

Bezinning of alles even achter je laten? Hoe twee doelgroepen na ruim een jaar corona verschillen in hun blik op vakanties.

Daan Damen
19 mei 2021
Spotlight op financiële zelfredzaamheid

Een spotlight op financiële zelfredzaamheid

Jorn Lingsma
24 april 2019
Broodmaaltijd onverminderd populair

FrieslandCampina introduceert Optimel Salades en stapt buiten het traditionele zuivelschap

Jeroen Senster
18 april 2019
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved