Toegankelijkheid

Karel Slootman

Managing Partner
"De diversiteit aan vraagstukken die Motivaction op haar bord krijgt, komen uit vrijwel alle hoeken van de samenleving. Dat maakt het werken bij Motivaction zo buitengewoon interessant en maakt bovendien vaak duidelijk dat alles met elkaar samenhangt."

Karel Slootman

Managing Partner

"De diversiteit aan vraagstukken die Motivaction op haar bord krijgt, komen uit vrijwel alle hoeken van de samenleving. Dat maakt het werken bij Motivaction zo buitengewoon interessant en maakt bovendien vaak duidelijk dat alles met elkaar samenhangt."

Reputatie

Positionering

Branding en communicatie

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Mijn expertise ligt vooral bij stakeholder- en reputatievraagstukken.

Na mijn studie bedrijfseconomie aan de UvA in Amsterdam ben ik in eerste instantie, in lijn met mijn studie, bij een klein private equity organisatie BoardInvest gaan werken. Ik hield me hier onder andere bezig met de analyse van potentiele ventures door middel van analyse van beschikbare data. Dat waren voornamelijk financiele data, maar uiteraard ook mark(-onderzoek). Al vrij snel ervaarde ik dat mijn interesse breder is dan alleen de financiele data.

Mijn bagage opgedaan tijdens mijn studie en bij BoardInvest was ik dolblij bij Motivaction aan de slag te kunnen als projectleider. In de eerste jaren heb ik vooral veel vlieguren gemaakt met kwalitatief onderzoek, de moderatie van groepen en het voeren van (stakeholder-)interviews. Tezamen met de eerder genoemde ervaring kun je mij als generalist bestempelen als het gaat om onderzoeksskills.

Sinds 2009 leid ik gezamelijk met ons multidiciplinair management team Motivaction als commercieel directeur. We hebben gelukkig nog net de omvang die het mogelijk maakt dat ik me zelf ook nadrukkelijk met de inhoud en vraagstukken van klanten mag bemoeien. Daar krijg ik het meeste energie van. Samen met collega's nadenken over klantvraagstukken en onze klanten daadwerkelijk helpen stappen verder te komen.
Behalve de tijd die ik besteed aan Motivaction besteed ik met heel veel plezier tijd aan mijn gezin met 4 kinderen. Verder geniet ik als binnenstadbewoner van de geneugten van de stad Amsterdam in al zijn diversiteit en ben ik actief op veel andere terreinen.
Bijdragen van
Karel Slootman
Het jaarmagazine 2022
Bij een succesvol merk gaan waarden, purpose en reputatie hand in hand
Dienstverlening van Motivaction gaat door!
Nieuwe onderzoekmethoden ontwikkeld tijdens corona
ANWB
Met nieuwe persona's zet ANWB de klant centraal

Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved