Toegankelijkheid

Skip to main content

Bol.com en NS winnen de Stakeholder Management Award 2018

16 februari 2018

Op donderdag 15 februari vond de uitreiking plaats van de eerste editie van de Stakeholder Management Award nieuwe stijl. En de winnaars zijn bol.com (profit) en NS (not-for-profit): Deze winnaars zijn voortgekomen uit een systematische preselectie van de juryleden en vervolgens een stemming door vakmensen. Hiermee lieten zij de andere finalisten ANWB, Boskalis, Unilever en VGZ achter zich achter zich. Het doel van de Stakeholder Management Award is het stimuleren van verdere professionalisering van het vakgebied en het met elkaar delen van best-practices.

  

Professionalisering vakgebied stakeholdermanagement
De initiatiefnemers Motivaction en StakeholdersLab bieden met de Stakeholder Management Award een podium voor organisaties die met aantoonbaar succes hebben gewerkt aan wederzijds-lonende relaties met hun stakeholders. Jurylid Karel Slootman: “Het doel van de uitreiking - learnings en inspiratie met elkaar delen - is met de sprekers van Vodafone en Consumentenbond, en met de prachtige finalecases en dito winnaars meer dan bereikt.

 

Samenstelling jury

De onafhankelijke jury bestond uit voorzitter Klaske de Jonge, Director Public affairs & communications - ‎Coca-Cola Hellenic Bottling Company, Mireille Spapens, Hoofd marketing en communicatie Erasmus MC, Joep Cornelissen, Professor of Corporate Communication and Management the Rotterdam School of Management, Judith Coster, Vice President Corporate Communications KLM, Ron van der Jagt, Bestuursadviseur Berenschot, Wieneke Buurman, voorzitter van Logeion, Rocco Mooij, voormalig hoofdredacteur Adfo Groep, Henk Noort, directeur StakeholdersLab en Karel Slootman, managing partner Motivaction.

 

Bekijk hier het juryrapport


Vragen?
Karel Slootman

Email
Functie Managing Partner
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen

Eerlijke kleding kopen: jongeren willen wel, maar doen het niet 

Clasine van der Wal
27 november 2020

Avondklok tikkende bom voor jongeren

Pieter Paul Verheggen
21 januari 2021

Pasen 2021: de remmen los

Ruurd Hielkema
26 maart 2021

Deelnemen aan onderzoek Vertrouwen in de journalistiek 2024

Lex van Meurs
11 maart 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency