Toegankelijkheid

Skip to main content

Pieter Paul Verheggen spreekt op #OkBoomer – een dag over generatiemarketing

10 juli 2020

Amsterdam – Op 29 september 2020 spreekt Pieter Paul Verheggen (algemeen directeur Motivaction) op het Adformatie evenement #OkBoomer – een dag over generatiemarketing. Tijdens het evenement in Bomencentrum Baarn komen alle generaties aan bod, besproken door experts in het vakgebied.

Als je iedereen wilt bedienen, bedien je uiteindelijk vaak niemand. Om van generatiemarketing een succes te maken moet je serieuze interesse tonen in je doelgroep, en hen leren kennen. Goed onderzoek is daarbij een belangrijke basis. Wie wil je aanspreken? Waar vind je die doelgroep? En wat zijn hun behoeftes?

Pieter Paul Verheggen zal tijdens de middag dieper ingaan op de drijfveren en ambities van de verschillende generaties. Er zijn binnen generaties namelijk veel consumenten met gemeenschappelijke waarden, normen en gedragingen. Maar je moet ook rekening houden met onderlinge verschillen. Op basis van actueel onderzoek van Motivaction laat Pieter Paul zien waarin generaties verschillen, wat ze gemeenschappelijk hebben en hoe je deze inzichten op de juiste manier vertaalt naar jouw campagne.

Wat: #OkBoomer – een dag over generatiemarketing
Wanneer: 29 september 2020, 12:00 – 17:15
Waar: Bomencentrum Baarn

Kijk voor meer informatie over het programma op de website van het #OkBoomer evenement of meld je aan.

Neem bij vragen contact op met Pieter Paul Verheggen.

 

Gerelateerde artikelen

De automarkt in 2021: loyaliteit is ver te zoeken

Sanne Bovendeert
25 april 2021

Hoe OK is Generatie Z?

Loes Kleijngeld
22 augustus 2023

Kerstpakket veruit het populairst als extra beloning

Jeroen Senster
02 december 2021

Meer dan helft festivalbezoekers heeft last van gehoor

Kevin Hengstz
24 juni 2019
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency