Toegankelijkheid

Ruben de Jong

Researcher
"Voor mij staat Motivaction voor een goede balans tussen een fijne werksfeer, variatie en aanpakken.”

Ruben de Jong

Researcher

"Voor mij staat Motivaction voor een goede balans tussen een fijne werksfeer, variatie en aanpakken.”

Maatschappij

Communicatie

Publieke sector

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Klanten hebben vaak veel vragen. Iedere afdeling, collega of teamleider heeft een vragen waar het onderzoek dat wij uitvoeren antwoord op moet geven. Om structuur en duidelijkheid te creëren stel ik de vraag: wat is een need to know en wat is nice to know? Op deze manier probeer ik tot de kern te komen. Om zo een onderzoek op te zetten waar je echt wat mee kunt.

Van jongs af aan ben ik een nieuwsgierig type. Ik stelde veel vragen en wilde van alles weten. Deze karaktereigenschap is eigenlijk nooit verdwenen, in tegendeel zelfs. Als kwantitatief onderzoeker bij Motivaction kom ik hierin helemaal tot mijn recht.


Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved