Toegankelijkheid

Samenwerkingspartners en sponsoring Motivaction

Motivaction werkt nauw samen met:

  • Amsterdam Data Collective, full-stack data science bureau
  • Blnkr, een concept van de Praktijk Index en Motivaction waardoor een betere klik mogelijk is tussen patiënt en zorgverlener.
  • Communication Analytics BV, mediaoptimalisatieanalyses door Communication Analytics.
  • EFMI Business School, academisch kennisinstituut voor de foodsector.
  • Flantic, ontwikkelt websites voor onder andere kleine bedrijven, verenigingen en particulieren.
  • GlobalNR, internationaal onderzoeksnetwerk.
  • Impact Matters, brengt enthousiaste professionals en bevlogen ideële organisaties met elkaar in contact voor professionaliseringsslag, kennisdeling of frisse blik van buitenstaander.
  • JINC Amsterdam, jongeren helpen door beroepsoriëntatie op de werkvloer, het aanleren van (sociale) vaardigheden en door workshops over ondernemerschap.
  • Johan Cruyff Foundation: zet zich in om jeugd vooruit te brengen door beweging.

  • Marketing Association Amsterdam, platform voor student om zich te ontwikkelen en te focussen op hun carriere.
  • MeMo2, voor bereiksonderzoek online campagnes.
  • SMA, dé beroepsvereniging voor sales professionals op elk niveau.
  • StakeholdersLab, gespecialiseerd in financiele en zakelijke dienstverlening.
  • Underlined, CRM professionals en Customer Intelligence analisten.
  • Unipartners, combineren academische kennis met een praktische en professionele aanpak.
  • Validators, voor Facial Coding, Emotion Contribution test / Value Flow en Eyetracking.
  • WIN-Gallup, internationaal onderzoeksnetwerk.
  • Zegwaart Consultancy, ondersteunt en adviseert met Pensioen Intelligence Partners pensioenfondsen.

Motivaction sponsort:

  • Oxfam Novib, supporter microfinanciering Ondernemers voor Ondernemersnetwerk.
  • Verpleeghuiszorg 2025, Motivaction draagt bij aan bundel Verpleeghuiszorg 2025. 

 

 


Vragen?

Gerelateerde artikelen
Filterbubbel nieuwsconsument blendle

De filterbubbel van de moderne nieuwsconsument

Kevin Hengstz
27 december 2018
Posbank populairste gebied Gelderland

Gelderlander wil groene leefomgeving

Rebecca van der Grient
28 februari 2019
dag over generatiemarketing

Pieter Paul Verheggen spreekt op #OkBoomer – een dag over generatiemarketing

Pieter Paul Verheggen
10 juli 2020

Organisatiecultuur ondersteunt welzijn medewerkers onvoldoende

Ester Koot
22 februari 2018
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved