Toegankelijkheid

Skip to main content

Samenwerkingspartners en sponsoring Motivaction

Motivaction werkt nauw samen met:

  • Amsterdam Data Collective, full-stack data science bureau
  • Blnkr, een concept van de Praktijk Index en Motivaction waardoor een betere klik mogelijk is tussen patiënt en zorgverlener.
  • Communication Analytics BV, mediaoptimalisatieanalyses door Communication Analytics.
  • EFMI Business School, academisch kennisinstituut voor de foodsector.
  • Flantic, ontwikkelt websites voor onder andere kleine bedrijven, verenigingen en particulieren.
  • GlobalNR, internationaal onderzoeksnetwerk.
  • Impact Matters, brengt enthousiaste professionals en bevlogen ideële organisaties met elkaar in contact voor professionaliseringsslag, kennisdeling of frisse blik van buitenstaander.
  • JINC Amsterdam, jongeren helpen door beroepsoriëntatie op de werkvloer, het aanleren van (sociale) vaardigheden en door workshops over ondernemerschap.
  • Johan Cruyff Foundation: zet zich in om jeugd vooruit te brengen door beweging.

  • Marketing Association Amsterdam, platform voor student om zich te ontwikkelen en te focussen op hun carriere.
  • MeMo2, voor bereiksonderzoek online campagnes.
  • SMA, dé beroepsvereniging voor sales professionals op elk niveau.
  • StakeholdersLab, gespecialiseerd in financiele en zakelijke dienstverlening.
  • Underlined, CRM professionals en Customer Intelligence analisten.
  • Unipartners, combineren academische kennis met een praktische en professionele aanpak.
  • Validators, voor Facial Coding, Emotion Contribution test / Value Flow en Eyetracking.
  • WIN-Gallup, internationaal onderzoeksnetwerk.
  • Zegwaart Consultancy, ondersteunt en adviseert met Pensioen Intelligence Partners pensioenfondsen.


Motivaction sponsort:

  • Oxfam Novib, supporter microfinanciering Ondernemers voor Ondernemersnetwerk.
  • Verpleeghuiszorg 2025, Motivaction draagt bij aan bundel Verpleeghuiszorg 2025. 
  • Rode kruis: zet zich in voor mensen in nood en investeert in innovatieve oplossingen om kwetsbare gemeenschappen beter voor te bereiden op rampen.

 


Vragen?
Karel Slootman

Email
Functie Managing Partner
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen

Kwart Nederlanders denkt dat internet niet vrij van censuur is

Jeroen Senster
13 december 2018

Welke financiële goede voornemens heeft Nederland voor 2021?

Chantal Nederstigt
21 januari 2021

In 4 stappen naar een nieuw concept. Stap 1: insights verzamelen

Henriët Hensen
04 oktober 2019

Consument wordt steeds kritischer over prijs bij online boodschappen

Clasine van der Wal
18 juli 2019
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency