Toegankelijkheid

Skip to main content

Suit Supply wint Customer Passion Award 2017

30 januari 2017

Business Universiteit Neyenrode was afgelopen dinsdag het décor voor de uitreiking van de Customer Passion Award 2017. Deze prijs, die voor de zevende keer werd uitgereikt, is voor de organisatie die zich onderscheidt in klantgerichtheid en -gedrevenheid. Genomineerden waren Suit Supply, Philips Healthcare en Velux.

 

De jury – Fred van Raaij, (hoogleraar Economic Psychology Tilburg University), Jacqueline Zuidweg (directeur Zuidweg & Partners en zakenvrouw van het jaar 2012) en Pieter Paul Verheggen (algemeen directeur onderzoeksbureau Motivaction) – riep Suit Supply uit tot winnaar. Ze roemde in het juryrapport de manier waarop Suit Supply in de winkels en in hun multichannelstrategie op alle aspecten het klantbelang centraal stelt en streeft naar maximale klantervaring: “Het is knap hoe Suit Supply daadwerkelijk inhoud aan het klantgedreven ondernemen geeft, zowel door mensen in de winkel als in de digitale omgeving”.

 

Onderschrift bij de foto: v.l.n.r. Pieter Paul Verheggen (Motivaction), Martijn van der Zee (Suit Supply), Jacqueline Zuidweg (Zuidweg & Partners), Fred van Raaij, (Tilburg University), Richard van Nieuwenhoven Helbach (Customer Passion Company), Kors van Wyngaarden (Philips Healthcare) en Jarl Langerak (Velux Nederland)

 


Vragen?

Gerelateerde artikelen

De middelmatige witte man is steeds de pispaal in reclames: is dat niet een béétje zielig?

Jeroen Senster
09 augustus 2021

Drie manieren om consumenten mee te krijgen in jouw duurzame missie

Lieke Bos
13 april 2023

Almere wil weten wat 55-plussers echt belangrijk vinden

Pieter Paul Verheggen
04 juli 2018

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by Totoweb