Toegankelijkheid

Skip to main content

Wat is het mediagedrag van biculturele Nederlanders?

07 september 2016

07.09.2016 - Nederland telt bijna 3,8 miljoen consumenten die onder de CBS-definitie ‘allochtoon’ vallen: burgers met ten minste een in het buitenland geboren ouder. Iemand met twee in Nederland geboren ouders is een autochtoon. Maar deze laatste groep omvat ook veel consumenten met twee in ons land geboren ouders van buitenlandse afkomst. Het aantal consumenten dat zich in hun gedrag laat beïnvloeden door meer dan een cultuur, is daarmee ruim vier miljoen. Hoe kunt u hen bereiken?

Download hier het volledige artikel.


Bron: Rendement, september 2016
 

 

Deel dit artikel

Vragen?
André Kamphuis

Email 
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 66


Gerelateerde artikelen

Nieuwsbrief november '24: Over culinaire eetgewoontes, de kracht van citymarketing en Finfluencers winnen terrein

Karine Bloem
05 november 2024

Corona Impact Monitor: zorgen om pensioenen nemen toe, maar solidariteit blijft onveranderd hoog

Eric-Jan Klöne
13 mei 2020

Hoe gaan Nederlanders om met de energietransitie?

Gerard van der Werf
09 september 2019

Data en veiligheid

Karel Slootman
30 maart 2023
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency