Toegankelijkheid

Skip to main content

Wat is het mediagedrag van biculturele Nederlanders?

07 september 2016

07.09.2016 - Nederland telt bijna 3,8 miljoen consumenten die onder de CBS-definitie ‘allochtoon’ vallen: burgers met ten minste een in het buitenland geboren ouder. Iemand met twee in Nederland geboren ouders is een autochtoon. Maar deze laatste groep omvat ook veel consumenten met twee in ons land geboren ouders van buitenlandse afkomst. Het aantal consumenten dat zich in hun gedrag laat beïnvloeden door meer dan een cultuur, is daarmee ruim vier miljoen. Hoe kunt u hen bereiken?

Download hier het volledige artikel.


Bron: Rendement, september 2016
 

 

Deel dit artikel

Vragen?
André Kamphuis

Email 
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 66


Gerelateerde artikelen

Consument wil wel, maar koopgedrag blijft achter

Gerard van der Werf
20 september 2018

You go girl! Waarom Internationale Vrouwendag belangrijker is dan veel mensen denken

André Kamphuis
08 maart 2019

Hoe gaan Nederlanders met hun financiën om? Jorn Lingsma en Lisa Jager bij New Business Radio

Jorn Lingsma
18 december 2019

'Elke goede marketeer moet zich bewust zijn van het effect van reclame'

Karel Slootman
14 juli 2020
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency