Toegankelijkheid

Skip to main content

Incompany Masterclass Duurzaamheidscommunicatie

28 maart 2023

Iedere organisatie en elke sector heeft met duurzaamheid te maken. Of dat nu is via het uitdragen van duurzame initiatieven, het enthousiasmeren van de consument voor milieuvriendelijke acties, of het verkopen van een product of dienst.

Bij communicatie rondom duurzaamheid is een gerichte aanpak per doelgroep belangrijk. Verschillende groepen mensen vragen een andere boodschap en een andere overtuigingsstrategie om uiteindelijk het duurzaamheidsdoel van een organisatie te bereiken.

Motivaction heeft een Incompany Masterclass Duurzaamheidscommunicatie ontwikkeld die organisaties in staat stelt hun communicatiestrategie gericht op duurzaamheid te optimaliseren.

 

Na deze masterclass:

  • Heb je uitgebreide kennis over de vijf duurzaamheidsdoelgroepen uit Vijf tinten groener.
  • Weet je hoe je de verschillende doelgroepen kunt overtuigen, wat een geschikte tone-of-voice is en hoe je deze laat aansluiten bij jouw product, dienst of merk.
  • Heb je een directe oplossing voor jouw case, want in 7 stappen werken we een oplossing uit voor jouw duurzaamheidscommunicatievraagstuk.

Je krijgt tijdens de masterclass diverse voorbeelden uit de praktijk te zien die aantonen hoe je via een duurzame boodschap succesvol met je doelgroep communiceert. Vervolgens gaan we met een case van jouw organisatie aan de slag. Daardoor heb je aan het einde praktische handvatten om jouw duurzaamheidscommunicatiestrategie te optimaliseren.

       

Praktische zaken

De investering voor deze Incompany Masterclass met maximaal 25 deelnemers bij jou op kantoor is € 5.500,- exclusief 21% btw. Dit is inclusief pdf van de presentaties en naderhand een uur advies.

Neem voor meer informatie contact op met Gerard van der Werf.     

 


Vragen?
Gerard van der Werf

Email
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 40


Gerelateerde artikelen

60 procent werkgevers heeft geen oog voor stress en burn-out klachten

Ester Koot
21 september 2020

Kwalitatieve onderzoekstool VisualFocus nu ook internationaal inzetbaar

Sander Kluiters
21 februari 2019

Consument wil wel, maar koopgedrag blijft achter

Gerard van der Werf
20 september 2018

Hoe zorg je ervoor dat je digitaal inclusief communiceert?

Natascha Schippers
20 januari 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency