Toegankelijkheid

Glocalities in volle vlucht na spectaculair lanceringsevent

13 maart 2019

Eerder dit jaar maakte Motivaction bekend dat Glocalities als onafhankelijk bedrijf onder de naam Glocalities B.V. verder zal gaan. Een mijlpaal die gevierd moest worden!

Op donderdag 7 maart bood de A’DAM Toren het perfecte decor voor een dag vol festiviteiten. In de middag was er de gelegenheid om naar interessante sprekers te luisteren. Onder andere Nanne Bos (Head of Global Brand Management bij ING), Richard Wolffe (CEO ThinkShift NYC) en Magda Nowrot (Head of Strategic Information Department bij Heineken) lieten zien hoe Glocalities data hun internationale marketing- en branding strategieën aanvult. Daarnaast sprak Martijn Lampert (Research Director bij Glocalities) over de manier waarop millennial changemakers betrokken kunnen worden bij Sustainable Development Goals. Een variatie op de toespraak die Martijn ook onlangs bij TEDx Johannesburg mocht houden.

Martijn Lampert:  “Glocalities brengt consumenten drijfveren in beeld, wereldwijd en ook op lokaal niveau. En met onze nieuwe marketing software is dit de eerste marketingtool die marketeers en brand managers real-time wereldwijd helpt om culturele verschillen tussen consumenten te begrijpen en specifieke marketing campagnes helpt ontwikkelen. Het is niet eerder zo makkelijk geweest om in de huid van je wereldwijde publiek te kruipen of om gebruikers van je merk te begrijpen.”

 

Om het feest te vervolgen maakten de stoelen ’s avonds plaats voor een dansvloer. Onder begeleiding van DJ-duo C’est la Vie en live band The Recipe werd er met klanten, zakenpartners en (oud) medewerkers getoost op de mooie toekomst die Glocalities tegemoet gaat én op de mensen die de organisatie hebben gebracht tot waar zij nu is.

Pieter Paul Verheggen (Algemeen Directeur bij Motivaction en Glocalities): “Vijf jaar geleden begon Motivaction met de eerste serieuze stappen om haar uitgebreide ervaring met het toegepast onderzoek naar waarden en leefstijlen over de grens te brengen door middel van wereldwijde studies. Dat ons internationale programma nu is uitgegroeid tot een eigen organisatie met 12 medewerkers konden we ons toen nog niet voorstellen. Een bijzondere avond om samen met oud collega’s en huidige Motivaction en Glocalities medewerkers te vieren.”

De muzikale hoogtepunten, internationale cuisine en enthousiaste gasten maakten dit lanceringsevent tot een groot succes. We heffen graag nogmaals het digitale glas op de verdere ontwikkeling van Glocalities.

Wil je meer weten over Glocalities en het internationale waardenonderzoek? Bezoek de website of neem contact op met Martijn Lampert.

 


Vragen?

Gerelateerde artikelen

Podcast: verwachtingen van klanten en consumenten

Irene Zondervan
23 december 2021
HR Benchmark medewerker

Werkgever wil rol spelen bij ongezonde levensstijl medewerker

Ester Koot
06 februari 2019
Paradoxaal Nederland in coronacrisis

Paradoxaal Nederland: vertrouwen in corona maatregelen kabinet en vervolgens lekker naar buiten

Pieter Paul Verheggen
24 maart 2020

Vier op de tien vóór Keti Koti als nationale feestdag

Bob Schenk
22 juli 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved