Toegankelijkheid

Skip to main content

Voedingsgewoontes 2019: gezonder eten, meer vleesvermijders

25 april 2019

Elk jaar brengt Motivaction de voedingsgewoontes van Nederland in kaart. Dit jaar zien we daarin een groeiend bewustzijn rond gezond eten, en wordt er ook steeds vaker bewust één of enkele dagen geen vlees of vis gegeten. Ook het aantal geheelonthouders op het gebied van vlees en vis blijft stijgen, van 8% in 2018 naar 10% in dit jaar.

Wil je meer weten over de voedingsgewoontes van Nederland voor 2019? Klik op de infographic om deze te vergroten.

 

 

Neem voor meer informatie contact op met Ruurd Hielkema.

 

Deel dit artikel

Vragen?
Ruurd Hielkema

Ruurd Hielkema studeerde Nederlandse taal- en letterkunde aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, was medeoprichter van Trendbox, voorzitter van de Research Keurmerkgroep en bestuurslid van SIRE.


Email
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 25



Gerelateerde artikelen

Minder bezoekers in winkelstraten: een trend die zich voortzet in 2024

Huib Lubbers
03 september 2024

Motivaction heeft nieuwe Raad voor Advies

Pieter Paul Verheggen
18 november 2019

Pieter Paul Verheggen spreekt op #OkBoomer – een dag over generatiemarketing

Pieter Paul Verheggen
10 juli 2020

Ontdek de kracht van citymarketing met Glocalities: het succes van de ‘Kom niet naar Den Bosch’-campagne

Pieter Paul Verheggen
10 oktober 2024
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency