Toegankelijkheid

Skip to main content

Wepublic en Motivaction lanceren samen het ReputatiePanel

31 oktober 2019

Motivaction en Wepublic starten deze maand met het ReputatiePanel, waarin zij inzichten van professionals verzamelen. In het ReputatiePanel zitten experts uit het reputatie- en communicatievak die viermaal per jaar vragen op het gebied van reputatie voorgelegd krijgen. De inzichten worden vervolgens weer met deze experts gedeeld.

“Het bestaansrecht van een organisatie steunt voor een groot deel op het draagvlak dat deze heeft binnen ‘de samenleving’”, aldus Karel Slootman, managing partner bij Motivaction. “Die samenleving, dat zijn wij met zijn allen, alle stakeholders binnen de context van die organisatie. En die samenleving is turbulent onder invloed van diverse maatschappelijke en technologische ontwikkelingen. In die turbulentie is het een uitdaging voor het bedrijfsleven en de overheid om het vertrouwen van ‘de samenleving’ op niveau te krijgen en te houden.”

“Ter lering en inspiratie vinden we het interessant om te horen welke ontwikkelingen professionals in het vakgebied zien.” stelt Maurice Jansen van Wepublic. “Daarom verzamelen we deze vanaf nu met de lancering van het ReputatiePanel. En die inzichten willen we ook graag weer delen. Dat is wat we met het ReputatiePanel voor ogen hebben.”

 

Over het ReputatiePanel

Ontwikkelingen, visies en meningen worden door Wepublic en Motivaction samen met de experts in het ReputatiePanel op tafel gelegd. Begin november vindt de eerste meting plaats. We berichten u graag over de resultaten van onze metingen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Karel Slootman van Motivaction () en Maurice Jansen van Wepublic ().

 

Over Motivaction

Motivaction onderzoekt als onafhankelijk onderzoeks-, insights - en adviesbureau de waarden, motieven en leefstijl van mensen. Sinds de oprichting in 1984 helpt Motivaction bedrijven en organisaties te groeien in de breedste zin van het woord. Dit doet Motivaction empirisch, met een kritische blik en innovatieve onderzoeksmethoden. Haar onderzoekers combineren academische diepgang met kennis van zakelijke belangen en maatschappelijke drijfveren. Motivaction ziet hierdoor waar kansen liggen en vertaalt deze naar concrete adviezen.

 

Over Wepublic

Sinds de oprichting van het kantoor in 2013 heeft Wepublic een snelle groei doorgemaakt. Het bureau met vestigingen in Amsterdam en Den Haag telt nu bijna 30 medewerkers. Wepublic houdt zich bezig met consulting, interim management en intelligence op het gebied van reputatie, communicatie en public affairs. De adviseurs van het bureau bouwen aan vertrouwen in de publieke arena waar reputatie en perceptie steeds belangrijkere factoren zijn.

 


Vragen?
Jeroen Senster

Email
Functie Principal Research Consultant
Telefoon +31 (0)6 112 909 67

Karel Slootman

Email
Functie Managing Partner
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen

Nederlanders vinden biodiversiteit belangrijk en het begrip wint steeds meer aan bekendheid

Jeroen Senster
31 mei 2021

Kennis Bijbelverhalen onder jongeren holt achteruit

Natascha Schippers
19 november 2018

Consument wil wel, maar koopgedrag blijft achter

Gerard van der Werf
20 september 2018

Consumenten kiezen ‘uit gewoonte’ nog niet voor biologisch voedsel

Ruud Kooiman
19 december 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency