Toegankelijkheid

Skip to main content

Test je concept met onze FMCG Benchmark

Maar liefst 70% van alle supermarktintroducties is na een jaar weer verdwenen van het schap. Een gedegen voortraject bij een productlancering, waaronder een benchmarktest van het productconcept, kan de kans op succes sterk vergroten.

Een productlancering brengt vaak een grote investering met zich mee en is zeer kostbaar als het product niet blijkt aan te sluiten op de wensen van de consument. De juiste informatie over de doelgroep is hierbij cruciaal. Een product benchmarken kost slechts een fractie van het totaalbudget van een introductie en vergroot de kans op een hoge return on investment.

 

Test nieuwe producten met onze Concept Test

Wij testen maandelijks productintroducties in een online consumentenpanel. Met de Motivaction FMCG Benchmark krijg je inzicht in de potentie van jouw concept of product. Introducties worden onder andere getest en vergeleken op aantrekkelijkheid, duidelijkheid, relevantie en aankoopintentie. Wij vergelijken jouw score met vergelijkbare producten ten opzichte van de belangrijkste KPI’s.

 

Hoe werkt het?

Maandelijks kun je jouw product of concept laten testen in onze FMCG Benchmark. Meedoen is eenvoudig en kan al vanaf € 1950,-.

 

Klik op de afbeelding om te vergroten. 

Concept test benchmark

 

 


Vragen?
Clasine van der Wal

Email
Functie Senior Research Manager
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen
Kwantitatief onderzoek bij Motivaction, online en offline

Kwantitatief onderzoek

Jeroen Senster
10 juni 2016
Facial Coding

Facial Coding - Brengt jouw boodschap de juiste emotie over?

Sander Kluiters
23 februari 2015
Sponsoreffectmeting

Sponsoreffectmeting: Wat zijn de effecten van jouw sponsoring?

Jeroen Senster
25 april 2016
Shopper insights

Shopper insights

Clasine van der Wal
11 februari 2016
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency