MixxitPanel

“Motivaction is het enige bureau dat op gestructureerde wijze onderzoek doet naar de voor ons relevante doelgroepen.“
Roderick Roth, Manager Marketing Lebara  Mobile Netherlands
Met inzet van MixxitPanel bieden wij je inzicht in consumptiegedrag van een diverse groep Nieuwe Nederlanders. 
 
MixxitPanel is het online specialty panel van Motivaction met ruim 3.900 Nieuwe Nederlanders (peildatum augustus 2010). Mixxit vormt een goede afspiegeling van de leeftijdsgroep 15 tot 40 jaar. Met inzet van Mixxit bieden wij je inzicht in consumptiegedrag van een diverse groep Nieuwe Nederlanders: Indonesiërs en TMSA-groep (Turkse, Marokkaanse, Surinaamse en Antilliaanse Nederlanders).
 

Mixxit heeft een groot aantal voordelen:

 
  • Mixxit is goedkoper dan telefonisch of schriftelijk onderzoek
  • De respons is hoog
  • Mixxit is efficiënt: sociodemografische en Mentality™-kenmerken van de panelleden zijn al bekend en kunnen makkelijk worden gekoppeld aan de resultaten
  • Goede controle op de representativiteit is mogelijk
  • Onderzoek via internet levert minder sociaal wenselijke antwoorden op
  • Het is mogelijk om toonmateriaal aan de respondent te laten zien, waardoor Mixxit geschikt is voor het pre- en posttesten van communicatiematerialen.

images/old_images/imagecache/foto_detail/_MG_5105.JPG

Facebook Twitter LinkedIn