Toegankelijkheid

Skip to main content

Els van der Velden

Senior Research Consultant
"De juiste snaar raken bij jouw shoppers? Ik help je aan de juiste inzichten."
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Els van der Velden

Senior Research Consultant

"De juiste snaar raken bij jouw shoppers? Ik help je aan de juiste inzichten."

Shoppermentality

Doelgroepsegmentatie

FMCG

Shoppermentality


Doelgroepsegmentatie


FMCG

Mijn expertise ligt bij shopperonderzoek en doelgroeponderzoek. Wat koopt de consument en waarom? De FMCG sector is continue in beweging en
consumenten zelf veranderen sneller dan ooit te voren. Dat maakt de FMCG een ontzettend interessante branche om onderzoek voor te doen.
De vertaalslag van data naar waardevolle en concrete inzichten voor mijn klanten vind ik een van de leukste dingen van het vak. Zodat zij de juiste snaar raken bij de shopper die voor het (online) schap staat.
Na mijn studie Communicatiewetenschap heb ik gewerkt voor verschillende onderzoeksbureaus. In 2018 ben ik bij Motivaction begonnen als kwantitatief senior research consultant binnen het team Consumentenproducten. Ik werk vooral voor klanten in de FMCG en Retail.
Bijdragen van
Els van der Velden
Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe
Coop maakt het verschil… door persona’s
Suzuki
Wie is de Suzuki rijder?
Nederlander wil duurzame tonijn
Nederlander wil duurzame tonijn maar weet niet hoe

Actualiteiten

De kracht van harde data en zachte mensenkennis 

Karel Slootman
19 september 2023

Duik in het mediagedrag van jouw doelgroep

Natascha Schippers
18 september 2023

ACM: vraag door als bedrijf beweert duurzaam te bezorgen

Bram van der Lelij
11 september 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved