Toegankelijkheid

Els van der Velden

Senior Research Consultant
"De juiste snaar raken bij jouw shoppers? Ik help je aan de juiste inzichten."

Els van der Velden

Senior Research Consultant

"De juiste snaar raken bij jouw shoppers? Ik help je aan de juiste inzichten."

Shoppermentality

Doelgroepsegmentatie

FMCG

Mentality



Neuro

Mijn expertise ligt bij shopperonderzoek en doelgroeponderzoek. Wat koopt de consument en waarom? De FMCG sector is continue in beweging en
consumenten zelf veranderen sneller dan ooit te voren. Dat maakt de FMCG een ontzettend interessante branche om onderzoek voor te doen.
De vertaalslag van data naar waardevolle en concrete inzichten voor mijn klanten vind ik een van de leukste dingen van het vak. Zodat zij de juiste snaar raken bij de shopper die voor het (online) schap staat.
Na mijn studie Communicatiewetenschap heb ik gewerkt voor verschillende onderzoeksbureaus. In 2018 ben ik bij Motivaction begonnen als kwantitatief senior research consultant binnen het team Consumentenproducten. Ik werk vooral voor klanten in de FMCG en Retail.
Bijdragen van
Els van der Velden
Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe
Coop maakt het verschil… door persona’s
Suzuki
Wie is de Suzuki rijder?
Nederlander wil duurzame tonijn
Nederlander wil duurzame tonijn maar weet niet hoe

Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved