Toegankelijkheid

Skip to main content

Facial Coding - Brengt jouw boodschap de juiste emotie over?

Communicatie die de juiste emotie raakt bereikt zijn doel

Breng jouw merk en boodschap impactvol in beeld, op de juiste manier met de juiste emotie. Om te weten welke emotie jouw campagne verwekt bij jouw doelgroep kun je gebruik maken van Facial Coding. Hiermee wordt een groot aantal gezichtsexpressies geregistreerd. Zo kun je tot op de seconde nauwkeurig zien welke emoties opgeroepen worden. Facial Coding kan zowel online als tijdens kwalitatieve interviews worden ingezet. Deze methode helpt je om onbewuste gevoelscomponenten in kaart te brengen bij het testen van de boodschapoverdracht, waardering, houding en merkterugkoppeling van jouw uiting (tv-campagne of radiocommercial).

 

Wat levert het je op?

  • Je krijgt handvatten voor de opbouw van jouw uiting: hoe emoties op het juiste moment met het juiste beeldmateriaal ingezet kunnen worden.
  • Je weet welke scenes van jouw uiting sterk zijn, en welke er minder sterk zijn.
  • Je weet of en hoe de commercial ingekort kan worden.

 

Onderzoekspartner

Horiz roze

Dit onderzoek wordt uitgevoerd in samenwerking met Validators.

 

Facial Coding voorbeeld 2

 

Een impressie van Facial Coding

Facial Coding voorbeeld 1

 

 

 

 


Vragen?
Sander Kluiters

Email
Functie Research Director | Manager InnovatieLab
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen
Sponsoreffectmeting

Sponsoreffectmeting: Wat zijn de effecten van jouw sponsoring?

Jeroen Senster
25 april 2016
VisualFocus

VisualFocus: betere focusgroepen dankzij smartphones

Margré Nijkamp
21 juni 2018

Kwalitatief onderzoek

Merel Zuiderduin
17 januari 2019
Online onderzoek

e-Safari: rijke en diepgaande inzichten via een tijdelijke online community

Henriët Hensen
07 augustus 2017
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency