Toegankelijkheid

Skip to main content

Sander Kluiters

Research Director | Manager InnovatieLab
"We weten vaak niet wát we van iets vinden, maar dát we iets vinden, stuurt wel ons gedrag."

Sander Kluiters

Research Director | Manager InnovatieLab

"We weten vaak niet wát we van iets vinden, maar dát we iets vinden, stuurt wel ons gedrag."

Branding en communicatie

Gedragsbeïnvloeding

Positionering

Branding en communicatie


Gedragsbeïnvloeding


Positionering

Ik ben nieuwsgierig kwalitatief onderzoeker in hart en nieren. Mijn passie is te begrijpen en tastbaar te maken te maken waarom mensen vinden wat ze vinden, doen wat doen en waarom dat wát ze doen vaak iets anders is, dan wat ze zeggen te willen doen.

Als research director met een een zwakte voor merkdenken en het verklaren van consumentengedrag houd ik mij veel bezig met complexe postionerings- en communicatievraagstukken. Het liefst voor insights gedreven organisaties.
Intern houd ik me bij Motivaction daarnaast bezig met de kwaliteit en innovaties op het vlak van kwalitatief onderzoek. Ik zie mezelf als een teamspeler en soms ook een beetje tegendraads als de situatie hier om vraagt.
Al is het alweer een tijd geleden, nog steeds trots finalist MOAwards marktonderzoeker 2011 (top 3)
Bijdragen van
Sander Kluiters
WK in Qatar niet populair onder Nederlanders
Last van belangst? Met deze 3 tips kom je daarvan af
Snijpunt van digitaal en face to face
Op het snijpunt van digitaal en face-to-face
Ontwikkeling van adFlow tool
Hoe ontwikkel je een nieuwe onderzoekstool? In gesprek met Sander
Kwalitatieve tool VisualFocus
Kwalitatieve onderzoekstool VisualFocus nu ook internationaal inzetbaar
Design Thinking
Design Thinking
Persuasion tactics
Persuasion tactics - effectief communiceren is een kunst

Actualiteiten
ultrabewerkt_voedsel

Ultrabewerkt voedsel is overal, maar de meeste consumenten hebben er geen idee van

Els van der Velden
18 juli 2024

Motivaction wint 'Bureau van het Jaar 2024' bij Data & Insights Awards

Pieter Paul Verheggen
27 juni 2024

Vakantiegeld: verwachting of verrassing?

Paloma Bunck
28 mei 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency