Toegankelijkheid

Skip to main content

Bart Rentenaar

Researcher

Bart Rentenaar

Researcher

FMCG

Food

Retail

FMCG


Food


Retail

In mijn rol als kwantitatief onderzoeker vergaar ik in het bijzonder inzichten voor bedrijven die handelen in consumentenproducten. Van bloemenkwekers tot aardappeltelers en van tankstations tot autohandelaren. Een breed onderzoeksveld, met een terugkerend thema: waarom maken consumenten de keuzes die ze maken? De zoektocht naar het antwoord op deze vraag loopt voor elke branche en elk bedrijf anders, met voor mij de schone taak om dit antwoord om te zetten in bruikbare inzichten.

In het najaar van 2022 ben ik bij Motivaction aan de slag gegaan als kwantitatief onderzoeker binnen het team Consumentenproducten, wat uitstekend aansluit op mijn interesse in consumentengedrag. Deze interesse in consumentengedrag is ontstaan tijdens mijn bachelor Psychologie en is verder vormgegeven tijdens mijn master Economic and Consumer Psychology, beiden aan de Universiteit Leiden. Het leukste aan mijn werk is zien dat mijn rapporten enthousiast worden ontvangen; de verworven inzichten helpen de klant ook daadwerkelijk verder.


Actualiteiten

Rechter beslist: Wifitellen is veilig en mag weer!

Huib Lubbers
09 februari 2024

Motivaction neemt de jaarlijkse ITX Monitor van Giarte over

Kevin Hengstz
05 februari 2024

Duurzamer leven: hoe hou je het dit jaar wel vol?

Daniëlle van Velzen
19 januari 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency