Toegankelijkheid

Skip to main content

Bart Rentenaar

Researcher
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Bart Rentenaar

Researcher

FMCG

Food

Retail

FMCG


Food


Retail

In mijn rol als kwantitatief onderzoeker vergaar ik in het bijzonder inzichten voor bedrijven die handelen in consumentenproducten. Van bloemenkwekers tot aardappeltelers en van tankstations tot autohandelaren. Een breed onderzoeksveld, met een terugkerend thema: waarom maken consumenten de keuzes die ze maken? De zoektocht naar het antwoord op deze vraag loopt voor elke branche en elk bedrijf anders, met voor mij de schone taak om dit antwoord om te zetten in bruikbare inzichten.

In het najaar van 2022 ben ik bij Motivaction aan de slag gegaan als kwantitatief onderzoeker binnen het team Consumentenproducten, wat uitstekend aansluit op mijn interesse in consumentengedrag. Deze interesse in consumentengedrag is ontstaan tijdens mijn bachelor Psychologie en is verder vormgegeven tijdens mijn master Economic and Consumer Psychology, beiden aan de Universiteit Leiden. Het leukste aan mijn werk is zien dat mijn rapporten enthousiast worden ontvangen; de verworven inzichten helpen de klant ook daadwerkelijk verder.


Actualiteiten

Opkomst vergroten bij de verkiezingen: tegenstemmen is leuker!

Pieter Paul Verheggen
14 november 2023

Shoppermarketing: Vrouwen bloot, handel groot

Huib Lubbers
03 november 2023

Tweede Kamerverkiezingen: zo kijken politieke partijen tegen zorgpreventie aan

Talia Cohen Rodrigues
27 oktober 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency