Toegankelijkheid

Skip to main content

Geesje Remijnse

Researcher

Geesje Remijnse

Researcher

Maatschappij

Diversiteit en inclusie

Diversiteit en inclusie


Maatschappij

Met een bachelor in Branding en master in Culturele Sociologie, onderzoek ik hoe mensen betekenis geven aan de wereld om zich heen - zowel door een commerciële als sociologische lens. Ik ben gefascineerd door maatschappelijke thema's zoals diversiteit & inclusie, duurzaamheid en sociale innovatie; en hoe culturele expressies de normen en waarden in de samenleving weerspiegelen door middel van consumentengedrag. Binnen Motivaction ga ik aan de slag als kwalitatief onderzoeker in team Maatschappij met vraagstukken die o.a. hierop aansluiten. 

Ik vind het enorm interessant om door middel van kwalitatief onderzoek, zoals interviews en focusgroepen, dieperliggende sociale dynamieken binnen doelgroepen te ontrafelen en de insights die hieruit voortvloeien te vertalen naar heldere, strategische adviezen voor de klant. 


Actualiteiten

Van Pride naar praktijk: zo bouwen we aan representatief onderzoek

Maaike Zijderveld
28 juli 2025

Voedingsgewoontes 2025: minder vlees, UPF boezemt angst in, meer bezuinigen

Ruurd Hielkema
24 juli 2025

De psychologie achter social media trends

Cecilia Keuchenius
17 juli 2025
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency