Mandy Kuhlman
FMCG
Food
Retail
FMCG
Food
Retail
In mijn rol als kwantitatief onderzoeker richt ik mij op het verzamelen van waardevolle inzichten voor bedrijven die actief zijn in de markt van consumentenproducten. Op deze manier help ik organisaties hun markt en doelgroep beter te begrijpen en weloverwogen beslissingen te nemen. Of het nu gaat om autodealers, bloementelers of producenten van bakproducten: mijn werk draait om het inzichtelijk maken van wie de doelgroep is en waarom zij bepaalde keuzes maken. Door data te verzamelen en te analyseren, vertaal ik complexe vraagstukken naar heldere inzichten en praktische adviezen waar organisaties direct mee aan de slag kunnen.
Het mooiste aan mijn werk vind ik dat ik bedrijven écht vooruit kan helpen. Met relevante marktinzichten ondersteun ik organisaties bij het nemen van onderbouwde marketing- en bedrijfsbeslissingen. Geen onderzoek is hetzelfde, zo vraagt elke opdracht om een frisse blik en een aanpak op maat.
Sinds begin 2023 ben ik verbonden aan Motivaction. Ik begon als stagiair, groeide door als projectmedewerker (o.a. voor het online StemPunt-panel) en ben sinds de zomer van 2025 werkzaam als Researcher binnen het team Consumentenproducten.

Nieuwsbrief juli'25: Pride en representatief onderzoek en wat jouw vakantiekeuze over jouw zegt


Van Pride naar praktijk: zo bouwen we aan representatief onderzoek


Voedingsgewoontes 2025: minder vlees, UPF boezemt angst in, meer bezuinigen
