Toegankelijkheid

Skip to main content

Ruud Kooiman

Senior Research Consultant
""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”

Ruud Kooiman

Senior Research Consultant

""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”

Gedragsbeïnvloeding

Innovatie en conceptontwikkeling

Branding en communicatie

Gedragsbeïnvloeding


Innovatie en conceptontwikkeling


Branding en communicatie

In het team Consumentenproducten werk ik als kwalitatief onderzoeker. Ik ben gespecialiseerd in het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag. Daarbij focus ik op het ontwikkelen van innovaties en marketingcampagnes die consumenten in beweging zetten.


Actualiteiten

Annalect en Motivaction vieren 20-jarige samenwerking

Stephanie Altena
28 maart 2024

Kopje soep in plaats van een kroket, hoe krijg je de medewerker zo ver?

Sanne Audenaert
15 februari 2024

Rechter beslist: Wifitellen is veilig en mag weer!

Huib Lubbers
09 februari 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency