Toegankelijkheid

Ruud Kooiman

Senior Research Consultant
""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”

Ruud Kooiman

Senior Research Consultant

""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”

Gedragsbeïnvloeding

Innovatie en conceptontwikkeling

Branding en communicatie

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

In het team Consumentenproducten werk ik als kwalitatief onderzoeker. Ik ben gespecialiseerd in het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag. Daarbij focus ik op het ontwikkelen van innovaties en marketingcampagnes die consumenten in beweging zetten.


Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved