Toegankelijkheid

Skip to main content

Ruud Kooiman

Senior Research Consultant
""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”

Ruud Kooiman

Senior Research Consultant

""Het geheim van goed onderzoek zit in duiding en het toepassen van theorie, want niet alles wat telt kun je meten en niet alles wat je kunt meten telt.”

Gedragsbeïnvloeding

Innovatie en conceptontwikkeling

Branding en communicatie

Gedragsbeïnvloeding


Innovatie en conceptontwikkeling


Branding en communicatie

In het team Consumentenproducten werk ik als kwalitatief onderzoeker. Ik ben gespecialiseerd in het begrijpen en beïnvloeden van consumentengedrag. Daarbij focus ik op het ontwikkelen van innovaties en marketingcampagnes die consumenten in beweging zetten.


Actualiteiten

Duurzamer leven: hoe hou je het dit jaar wel vol?

Daniëlle van Velzen
19 januari 2024

70% van Nederland vraagt om menselijker leiderschap in 2024

Jeroen Senster
16 januari 2024

2023: een positieve opsteker voor de winkelstraat!

Huib Lubbers
16 januari 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency