Toegankelijkheid

Skip to main content

Tamar Koopman

Researcher

Tamar Koopman

Researcher

Als kwantitatief onderzoeker bij Motivaction help ik uiteenlopende organisaties binnen de media-, cultuur- en vrije tijdsector beter inzicht krijgen in de denkwijzen, drijfveren en gedragingen van hun doelgroepen. Denk bijvoorbeeld aan publieke omroepen, telecomaanbieders, musea en culturele instellingen.

Na het afronden van de master Communication & Cognition in 2021 ben ik vrijwel meteen de onderzoekswereld ingedoken, eerst als onderzoeksassistent bij het Amsterdam AMC, daarna als insights consultant bij een klein bureau. Sinds 2023 ben ik als researcher bij Motivaction aan de slag. Mijn interesses in mens, media en maatschappij komen hier uitstekend samen.

Actualiteiten

Van ‘Dry January’ naar een alcoholvrij biertje in de zon

Loes Kleijngeld
08 april 2024

Annalect en Motivaction vieren 20-jarige samenwerking

Stephanie Altena
28 maart 2024

Kopje soep in plaats van een kroket, hoe krijg je de medewerker zo ver?

Sanne Audenaert
15 februari 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency