Toegankelijkheid

Skip to main content

Tamar Koopman

Researcher

Tamar Koopman

Researcher

Als kwantitatief onderzoeker bij Motivaction help ik uiteenlopende organisaties binnen de media-, cultuur- en vrije tijdsector beter inzicht krijgen in de denkwijzen, drijfveren en gedragingen van hun doelgroepen. Denk bijvoorbeeld aan publieke omroepen, telecomaanbieders, musea en culturele instellingen.

Na het afronden van de master Communication & Cognition in 2021 ben ik vrijwel meteen de onderzoekswereld ingedoken, eerst als onderzoeksassistent bij het Amsterdam AMC, daarna als insights consultant bij een klein bureau. Sinds 2023 ben ik als researcher bij Motivaction aan de slag. Mijn interesses in mens, media en maatschappij komen hier uitstekend samen.

Actualiteiten

Van Pride naar praktijk: zo bouwen we aan representatief onderzoek

Maaike Zijderveld
28 juli 2025

Voedingsgewoontes 2025: minder vlees, UPF boezemt angst in, meer bezuinigen

Ruurd Hielkema
24 juli 2025

De psychologie achter social media trends

Cecilia Keuchenius
17 juli 2025
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency