Motivaction opnieuw als beste beoordeeld voor kwantitatief communicatieonderzoek Rijksoverheid

23.11.2020, Amsterdam - Na een grondige Europese aanbesteding is Motivaction voor de vierde keer op rij geselecteerd als één van de vier bureaus die de komende jaren algemeen kwantitatief communicatieonderzoek voor de Rijksoverheid mag uitvoeren. Hierbij zijn ook combinaties mogelijk met kwalitatief onderzoek en research communities. Motivaction kreeg van de Dienst Publiek en Communicatie van het ministerie van Algemene Zaken de beste beoordeling van alle inschrijvingen. We behaalden onder meer het maximale aantal punten voor de kwaliteit van ons respondentenpanel (StemPunt), de kwaliteit van ons veldwerk en de toepasbaarheid en relevantie van onze innovatieve methoden.

Ook vier jaar geleden kwam Motivaction al als beste bureau uit de bus. De raamovereenkomst die Motivaction aangaat voor algemeen kwantitatief communicatieonderzoek is alweer de vierde op rij: sinds de invoering in 2009 wisten wij ons steeds te kwalificeren bij de beste bureaus. De afgelopen jaren hebben we vele onderzoeken mogen uitvoeren voor ministeries en uitvoeringsorganisaties, zoals themaverkenningen, flitspeilingen, imagomonitors, doelgroepanalyses, gedragsexperimenten, pretests en effectmetingen. We kijken er naar uit ook de komende jaren relevante inzichten te blijven leveren aan het Rijk en te adviseren over actuele maatschappelijke vraagstukken.

Pieter Paul Verheggen, algemeen directeur van Motivaction: “Ik ben er trots op dat we ons goede werk kunnen voortzetten en ook in de komende jaren de overheid van relevante inzichten mogen voorzien. Want dat is waar Motivaction echt goed in is, het inzichtelijk maken van de drijfveren achter ons gedrag. Daarmee kunnen we opdrachtgevers adviseren over actuele maatschappelijke vraagstukken en voorzien van ‘actionable’ aanbevelingen. En daar gaat het in deze tijd om.”

Voor meer informatie, neem contact op met Pieter Paul Verheggen of Bram van der Lelij.

Facebook Twitter LinkedIn