Toegankelijkheid

Skip to main content

Gespecialiseerde panels

Wij weten al veel van onze panelleden. Hierdoor kunnen wij voor onderzoek panels samenstellen met specifieke doelgroepen. Bijvoorbeeld:


Zorgpanel met medische verrijking

  • Professionals: artsen, apothekers, verplegers, therapeuten en andere specialisten. Van de ruim 5500 professionals is bijvoorbeeld 12% verpleger en werkt 14% bij een thuiszorginstelling.
  • Patiënten: gespecificeerd naar medische indicatie (fysiek en geestelijk) en patiëntgroepen: 13% heeft bijvoorbeeld een aandoening aan een van de luchtwegen, en ongeveer 5% heeft te maken met een depressie.
  • Mantelzorgers: 23% verleent mantelzorg.


Onderwijspanel en studentenpanel

  • Opleidingsniveau en studierichting. Bijvoorbeeld: onder WO-studenten doet 29% een economische studie.

 

Digital en Telecompanel met gebruiks- en abonnementsgegevens voor telecom, (digitale) media en technologie

  • We kunnen categoriseren in 5 digitale levensstijlen.
  • Daarnaast kunnen we selecteren op telecomaanbieder. Zo heeft 16,6% geen vaste telefoonaansluiting en zijn KPN en Ziggo de populairste telecomaanbieders voor tv, internet en vaste telefoon. De populairste aanbieders voor mobiele telefonie zij KPN, T-Mobile en Vodafone.
  • Informatie over het merk telefoon: 21,5% heeft een iPhone en 44,3% een Samsung toestel
  • Wij kunnen selecteren op het gebruik van de functies en applicaties op de mobiele telefoon: bijvoorbeeld WhatsApp-gebruikers: 66,9 % gebruikt dagelijks WhatsApp, en 16,5% sms’t dagelijks.

 

Arbeidsmarktpanel en decision makers

  • We kunnen subcategoriseren onder werkenden (ZZP en loondienst), en hebben informatie over de grootte van de organisatie. Zo werkt 40% van de panelleden in een bedrijf met meer dan 500+ werknemers en is 7,4% ZZP’er.
  • Decision Makers: verantwoordelijkheid op het gebied van onder andere HR, telecom en algemeen management.
  • Niet-werkenden splitsen we uit naar schoolgaand, arbeidsongeschikt, werkzoekend of gepensioneerd.

 

Finance panel

  • Pensioengegevens: pensioenfonds of – verzekeraar. Zo bouwt 42,5% via werk pensioen op, waarvan de helft een middelloonregeling heeft. 10,8% spaart zelf voor het pensioen.
  • Bankgegevens: aanbieders voor betaal- en spaarrekening. Ook zijn hierin gegevens over hypotheken of beleggingen opgenomen.
  • Gegevens over verzekering: zorg-, ziektekosten-, inboedel-, etc.


Meer informatie en andere mogelijkheden en onderwerpen vindt u in het panelboek.

 

 

 


 


Vragen?
Maaike Zijderveld

Email
Functie Senior Sample Manager
Telefoon +31 (0)20 589 83 83

Jeroen Bruin

Email
Functie Senior Data Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen
Shopper insights

Shopper insights

Clasine van der Wal
11 februari 2016
Feestdagenmonitor Motivaction

Feestdagenmonitor - inzicht in consumentengedrag rondom feestdagen

Sanne Bovendeert
18 december 2017

MixxitPanel

Lennart Blokker
26 maart 2014
Concept- en pretest

Concept- en pretest - Voorspel de werking van jouw campagne

Sander Kluiters
23 februari 2015
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency