Uncategorised
Mentality Vitaliteitsprofielen whitepaper

Whitepaper Vitaliteitsprofielen
Bedankt voor je interesse in onze vitaliteitsprofielen!
Je wilt verder kijken, begrijpen wat mensen drijft als het gaat om vitaliteit en daar helpen wij je graag bij. In deze whitepaper nemen we je mee in de wereld achter (on)gezond gedrag. Je ontdekt hoe onze profielen zijn opgebouwd en wat ze kunnen betekenen voor jouw keuzes en impact.
Overzicht Expertises
Expertises
Expertises
meer impact te realiseren door inzicht
te geven in wat hun doelgroep drijft.
-
Kevin Hengstz
Senior Research Consultant
-
Amber Porsius
Teamleider M-Select
-
Cecilia Keuchenius
Senior Research Consultant
-
Marcel Voorn
Senior Research Consultant
-
Merel Zuiderduin
Research Manager
-
Jij?
Kom ons team versterken!
-
Kevin Hengstz
Senior Research Consultant
-
Amber Porsius
Team Leader M-Select
-
Cecilia Keuchenius
Senior Research Consultant
-
Marcel Voorn
Senior Research Consultant
-
Merel Zuiderduin
Research Manager
-
Jij?
Kom ons team versterken!
Home Motivaction NL
meer zien
meer weten
meer betekenen
Wij zijn toegewijde onderzoekexperts die jouw organisatie insights bieden voor groei en impact
Gratis 30 min expertise sessie
Betrokken
Inspirerend
Deskundig
Relevant
Daadkrachtig
Betrokken
Inspirerend
Deskundig
Relevant
Daadkrachtig
Betrokken
Inspirerend
Deskundig
Relevant
Daadkrachtig
meer zien
meer weten
meer betekenen
Wij zijn toegewijde onderzoekexperts die jouw organisatie insights bieden voor groei en impact
Gratis 30 min. expertise sessie
-
1. Arbeidsmarkt
-
2. Branding en communicatie
-
3. Data en Analytics
-
4. Diversiteit en Inclusie
-
5. Doelgroepdenken
-
6. Duurzaamheid
-
7. Gedragsbeïnvloeding
-
8. Gezondheid en vitaliteit
-
9. Innovatie
-
10. Internationaal Marktonderzoek
-
11. Neuro
-
12. Reputatie
Actualiteiten

-
Kosmopolieten (18%)
Kritische wereldburgers die postmoderne waarden als ontplooien en beleven integreren met moderne waarden als succes, materialisme en genieten -
Nieuwe conservatieven (8%)
De liberaal-conservatieve maatschappelijke bovenlaag die technologische ontwikkeling omarmt, maar terughoudend staat tegenover sociale en culturele vernieuwing. -
Traditionele burgerij (8%)
De plichtsgetrouwe en op fatsoen gerichte burgerij die vasthoudt aan tradities, gewoonten en materiële bezittingen. -
Moderne burgerij (21%)
De conformistische, statusgevoelige burgerij die het evenwicht zoekt tussen traditie en moderne waarden als consumeren en genieten. -
Impulsieve individualisten (13%)
De spontane consument die in de eerste plaats streeft naar een plezierig en comfortabel leven. -
Opwaarts mobielen (12%)
De carrièregerichte individualisten met een uitgesproken fascinatie voor sociale status, nieuwe technologie, risico en spanning. -
Postmaterialisten (11%)
De maatschappijkritische idealisten die zichzelf willen ontplooien, stelling nemen tegen sociaal onrecht en opkomen voor het milieu. -
Postmoderne hedonisten (9%)
De pioniers van de beleveniscultuur, waarin experiment en het breken met morele en sociale conventies doelen op zichzelf zijn geworden.
en leefstijlonderzoek

meer impact te realiseren door inzicht
te geven in wat hun doelgroep drijft.
-
Kevin Hengstz
Senior Research Consultant
-
Amber Porsius
Teamleider M-Select
-
Cecilia Keuchenius
Senior Research Consultant
-
Marcel Voorn
Senior Research Consultant
-
Merel Zuiderduin
Research Manager
-
Jij?
Kom ons team versterken!
-
Kevin Hengstz
Senior Research Consultant
-
Amber Porsius
Team Leader M-Select
-
Cecilia Keuchenius
Senior Research Consultant
-
Marcel Voorn
Senior Research Consultant
-
Merel Zuiderduin
Research Manager
-
Jij?
Kom ons team versterken!
onze klanten betekenen
Werken bij Motivaction: vacatures en meer
- Twitter card image 1028 x 1028:
Bij ons word je expert in jouw vakgebied
Bij ons word je expert in jouw vakgebied
Carrièrekansen
Bij Motivaction werken wij met ruim 100 experts met een passie voor ons vak. Wij voeren onderzoek uit in bijna alle vakgebieden: van banken tot verzekeraars, van supermarkten tot goede doelen. Wij staan altijd open voor enthousiaste en gedreven mensen die ons kunnen helpen onze impact bij opdrachtgevers te vergroten. Heb jij affiniteit met marktonderzoek en marketingvraagstukken? Bekijk dan onze vacatures.


Seth Schaafsma,
Senior Research Manager


Vragen?

-
Email
-
Functie
Hoofd HRM -
Telefoon