Toegankelijkheid

Skip to main content

Newsflash Sparkey juni'24: Inzicht in de kandidatenreis voor (zij-)instromers in de kinderopvang

10 juni 2024

Wist je dat ruim de helft van alle consumenten het belangrijk vindt dat kleding duurzaam is? Of dat bijna een derde van alle Nederlanders dit jaar Valentijnsdag vierde? Niet? Dan ben je bij onze nieuwsbrief aan het juiste adres!

We houden je graag 1 keer per maand op de hoogte van de nieuwste onderzoeken, laatste whitepapers en interessante events. Zo weet je precies wat er speelt.

Schrijf je hier in.

 

Deel dit artikel

Vragen?
Karine Bloem

Email
Functie Content Marketeer
Telefoon +31 (0)20 58 98 224


Gerelateerde artikelen

Waarom wordt een cappuccino van 7,99 niet, en een broccoli van 2,19 wél als duur ervaren?

Pieter Paul Verheggen
19 mei 2025

Belang duurzaamheid op woningmarkt groeit

Gerard van der Werf
14 juli 2021

Buren en technologie geven rustig gevoel over thuis

Eric-Jan Klöne
30 augustus 2018

Voedingsgewoontes 2025: minder vlees, UPF boezemt angst in, meer bezuinigen

Ruurd Hielkema
24 juli 2025
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency