Toegankelijkheid

Skip to main content

Thuis ontbijten, of toch buiten de deur?

20 juni 2019

Tien jaar geleden ontbeet ongeveer een kwart van de Nederlanders weleens buiten de deur, inmiddels is dat bijna verdubbeld! Motivaction deed onderzoek naar de out of home ontbijt markt, en onze voorspelling is dat de groei zich door zal zetten.

Hoewel veel Nederlanders het ontbijt zien als een marginaal eetmoment, en helemaal niet zoals we vroeger hoorden als de belangrijkste maaltijd van de dag, omarmen we het eten van een ontbijtje onderweg. Dat doen de meesten niet voor de gezelligheid, maar om praktische redenen. Ze zijn dan ook vooral op zoek naar gezonde en betaalbare opties. 

 

Out of Home Ontbijt Onderzoek 2019

Ben jij benieuwd naar de marktontwikkelingen op het gebied van buiten de deur ontbijten? Je kunt nu het rapport aanvragen! De kosten voor het gehele rapport bedragen 1250 euro, neem contact op met Ruurd Hielkema om dit te ontvangen.

Wil je meer weten over de Nederlandse ontbijtgewoonten? Klik op de afbeelding om deze te vergroten.

Neem voor meer informatie over dit onderzoek contact op met Ruurd Hielkema.

 


Vragen?
Ruurd Hielkema

Ruurd Hielkema studeerde Nederlandse taal- en letterkunde aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, was medeoprichter van Trendbox, voorzitter van de Research Keurmerkgroep en bestuurslid van SIRE.


Email
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 25



Gerelateerde artikelen

Meer interesse in Black Friday 2023 ondanks opkomst Green Friday

Ruurd Hielkema
14 november 2023

Nooit eerder zoveel zonnepanelen geïnstalleerd

Gerard van der Werf
12 november 2018

Motivaction op MIE’20 – Generatie Z, duurzaam reizen door de stad en kwalitatief concepttesten

Yvonne van Beek
15 januari 2020

Slecht met geld omgaan voor 40% door voorbeeldgedrag ouders

Irene Zondervan
19 maart 2018
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency