Retail

Hogere ROI marketing- en communicatie-investeringen
Het Nederlandse retaillandschap heeft de afgelopen jaren baanbrekende veranderingen doorgemaakt. Met de verschuiving van bricks naar clicks en de toetreding van tal van nieuwe spelers is er weinig meer hetzelfde gebleven. Maar de uitdagingen voor alle retailers zijn nog steeds hetzelfde:

 

  • Hoe krijg ik meer mensen in mijn (online) winkel?
  • Hoe zorg ik ervoor dat klanten bij mij blijven winkelen?
  • Hoe zorg ik ervoor dat ze meer besteden als ze in mijn winkel zijn?


Een grondige kennis van de voorkeuren en aankoopmotieven van verschillende typen consumenten is onontbeerlijk om de juiste keuzen te maken in assortiment, kwaliteit, prijsstelling én bij de profilering van huismerken versus A-merken. Wij helpen opdrachtgevers met innovatieve onderzoekproposities en het geven van heldere implementeerbare adviezen. Het is onze missie om je alles in handen te geven voor het realiseren van een verbetering in return on investment van consumenten- en shoppercommunicatie én de activatie, met als doel het creëren van duurzame groei.
Wij zetten onze ruime kennis van en ervaring met consumenten- en shoppergedrag binnen de (online) retailsector ook graag voor je in. Zo zijn voor fabrikanten én retailers inzichten in de Shopper Decision Journey onmisbaar als zij de triggers en barriers willen onderscheiden bij verschillende typen consumenten en shoppers. Wij hebben een groot aantal onderzoeken uitgevoerd voor toonaangevende opdrachtgevers in de sector. Wij zijn ook partner van de EFMI Business School, het kennisinstituut voor de levensmiddelensector. En op congressen delen we onze jaarlijkse trendpresentatie of visie op shoppers en communicatie. Maar de focus ligt vooral op de vertaalslag in concrete handvatten voor de dagelijkse gang van zaken en de mid-/langetermijnstrategie.

Proposities die wij voor je in kunnen zetten:

 

 

We zetten onze kennis en ervaring ook graag voor je in voor het vergroten van de insights over de doelgroep en het realiseren van een hogere ROI op marketing- en communicatie-investeringen. 

Deel dit bericht via:
FacebookTwitterLinkedin

Sitemap

Facebook
Twitter
LinkedIn