Toegankelijkheid
In de industriebranche worden consumenten- en stakeholdersmarketing, werknemerstevredenheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen steeds belangrijker. De macht en invloed van de eindgebruiker is voelbaar en de transparantie neemt toe. Innovatie is hierbij cruciaal, zowel in het productieproces als in de ontwikkeling van het eindproduct.
Ook heeft de industrie vrijwel continu te maken met vraagstukken over internationale concurrentie, werkgelegenheid en kosten.
Effectief opereren door kennis van trends
De branche heeft een solide kennis van trends in de samenleving, in de opinies en voorkeuren van eindconsumenten en belangrijke stakeholders nodig. Wij geven met behulp van onze verschillende onderzoeksmodellen bruikbare en concrete antwoorden op jouw vraagstukken. Dankzij Mentality hebben wij als geen ander zicht op relevante trends en ontwikkelingen binnen de Nederlandse én internationale markt.
Wij beschikken over een uitgebreid stakeholdersnetwerk en een omvangrijk eigen consumentenpanel: StemPunt. Hierdoor hebben wij bij onderzoek gemakkelijk toegang tot voor jou relevante doelgroepen.
Vragen die wij onder andere beantwoorden voor de industriesector zijn:
Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved