Toegankelijkheid

Skip to main content

Consultancy

Binnen consultancy ligt de nadruk op een stevige merkpositionering. Jezelf onderscheiden als inhoudelijk specialist en een goede relatie met de klant. Hierbij spelen thought leadership en kennisontwikkeling een cruciale rol. Hoe moet je jezelf positioneren? Hoe help je klanten met het ontwikkelen van een visie en op welke wijze breng je alles in de praktijk?

Wij helpen met een inhoudelijk effectieve strategie voor de lange termijn. 

 

Onderbouw keuzes met data

Om een goede strategie op te zetten heb je kennis nodig van een organisatie, de doelgroep en de markt. Marktonderzoek biedt inzichten:

  • Wie is jouw doelgroep  en hoe bereik je hen.
  • Hoe positioneer je jouw organisatie succesvol in een competitieve omgeving.
  • Wat huidige klanten van de organisatie vinden en hoe je hun tevredenheid verhoogt.
  • Speel in op de aanstaande trends die invloed zullen hebben op de markt.

 

Wat kan Motivaction voor je betekenen?

Met ruim 35 jaar marktonderzoekservaring zetten wij onze brede, sector- en domeinspecifieke kennis in om inzicht te geven in diverse vraagstukken. Dat doen we onder andere met de volgende methoden:

  • Communicatieonderzoek: bepaal hoe je jouw publiek echt bereikt en aanzet tot actie.
  • Stakeholders- en reputatieonderzoek: bekijk jouw reputatie vanuit het perspectief van de stakeholders.
  • Positioneringsonderzoek en imago-onderzoek: ontdek hoe externe doelgroepen tegen jouw organisatie aankijken en hoe ze deze waarderen. neem op basis van onderzoek de ideale positie binnen de markt in.
  • Klanttevredenheidsonderzoek: optimaliseer jouw prestaties door klanttevredenheid te meten voor dienstverlening en de organisatie.
  • Naamsbekendheidsonderzoek: achterhaal of de doelgroep bekend is met een product of organisatie, en hoe dit verhoogd kan worden.
  • Thought leadership onderzoek: maak gebruik van de onderzoeksondersteuning van Motivaction. Wij stroomlijnen het proces en jij houdt alles in de hand.

Wil je meer weten?

We denken graag mee van begin tot eind, maar begeleiden ook bij specifieke onderdelen van een project zoals het trekken van steekproeven of het faciliteren van een eigen onderzoeksopzet. Neem voor meer informatie contact op met Kevin Miley of Irene Zondervan.

 


Vragen?
Kevin Miley

Email
Functie Senior Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 32

Irene Zondervan

Email
Functie Senior Strategy Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen
Marktonderzoek industrie

Industrie

Karel Slootman
Marktonderzoek wonen en vastgoed

Wonen en Vastgoed

Marco Sodderland
Marktonderzoek mediabureaus

Media

Henriët Hensen
Durables marktonderzoek

Durables – duurzame consumentenproducten

Sanne Bovendeert
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency