Toegankelijkheid

Irene Zondervan

Senior Strategy Consultant
"Ik heb een scherpe analytische blik op vragen en sta open voor verrassende oplossingen."
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Irene Zondervan

Senior Strategy Consultant

"Ik heb een scherpe analytische blik op vragen en sta open voor verrassende oplossingen."

Pensioenen

Communicatie

Reputatie

Pensioenen


Communicatie


Reputatie

Als onderzoeker en adviseur heb ik een sterke focus op het doorgronden van de vraagstukken in de financiële sector en de vertaalslag van inzichten naar implementeerbare en effectieve adviezen. Het is mijn ambitie bij te dragen aan de financiële weerbaarheid van Nederlanders. Pensioen als thema boeit mij al decennia vanwege het raakvlak met economie en psychologie. Dat ik bekend sta als expert op dit gebied zie ik als waardevolle oogst van jarenlang zaaien.

Ik ben afgestudeerd als psycholoog. Mijn nieuwsgierigheid naar het functioneren van mensen als individu en in hun sociale omgeving heeft mij naar het onderzoeksvak geleid. Daar heb ik mijn kennis verrijkt met een studie economie. Ik ben in 1989 gestart als onderzoeker bij Motivaction en voel nog steeds dezelfde passie en ambitie als destijds bij de aanvang van een nieuw vraagstuk. Dit enthousiasme hoop ik ook over te brengen op mijn collega's.

Bijdragen van
Irene Zondervan
Wapenindustrie is weer booming business
Nederlanders bang voor keuzes in nieuwe pensioenstelsel
Podcast: verwachtingen van klanten en consumenten
Accountant krijgt dikke acht van audit committees
Steun voor stakingen openbaar vervoer
Stakingen kunnen op grote steun van Nederlanders rekenen, ook een tweede keer in korte tijd
Voor pensioen moet je een leesbril
Irene Zondervan in PensioenAdvies: ‘Voor pensioen moet je een leesbril hebben’
Partner pensioen
Partnerpensioen verdient meer aandacht
Ontwikkelingen pensioensfondsen
Wie steekt de draak met ons pensioen?

Actualiteiten

Wapenindustrie is weer booming business

Irene Zondervan
09 mei 2023

Drie manieren om consumenten mee te krijgen in jouw duurzame missie

Lieke Bos
13 april 2023

Wie stapt in de wondere wereld van immersive experiences?

Daan Damen
31 maart 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved