Chip & Run: efficiënt, creatief en agile marktonderzoek

“Als je me vraagt naar onderscheidende kenmerken, vind ik dat Motivaction er qua snelheid en flexibiliteit echt bovenuit springt.” 
Insights manager, Haribo

Pragmatisch en effectief kwalitatief onderzoek 

  • Agile manier van werken in marktonderzoek
  • Flexibel, met korte lijnen en korte doorlooptijden
  • Snel antwoord op jouw prangende vraag
  • Efficiënte opzet bij onderzoek op uiteenlopende locaties
  • Onderzoekers inzetbaar op elke fase van het ontwikkelproces

 

Agile marktonderzoek

Met Chip & Run kun je agile aan de slag: flexibel, met korte lijnen, korte doorlooptijden, een slimme en efficiënte aanpak. Wil je snel werken, ben je op zoek naar een flexibel inzetbare onderzoekpartner of wil je scrummen? Dan bieden wij drie agile kwalitatieve onderzoeksmethoden:

  1. Pressure cooker onderzoek - efficiënt omgaan met tijd: ideaal wanneer je een korte time-to-market hebt of snel antwoord wilt op jouw prangende vraag. In ongeveer een week voeren wij een kwalitatief onderzoek volledig voor je uit. Van respondentselectie tot interviewen en een uitgebreide debrief of topline-rapport. Het pretesten van jouw campagne of concept, een proefballon oplaten of een product toetsen onder de doelgroep? Het kan allemaal in korte tijd. Jij ervaart daarbij een flexibele timing en terugkoppeling van ons.

  2. Slim en efficiënt – pragmatisch omgaan met middelen: voor als je een handige en flexibele manier zoekt om jouw vraag te beantwoorden. We gebruiken hierbij alternatieve onderzoeksmethoden met als uitgangspunt flexibiliteit en efficiency, bijvoorbeeld als je jouw doelgroep zich door het hele land begeeft. Je kunt dan kiezen voor online video interviews, waarbij je zelf meekijkt en vraagt. Of wil je ‘on the spot’ in gesprek met de doelgroep, daar waar het gebeurt? Met onze handige app kan jouw doelgroep overal uitgebreid feedback geven. Bijvoorbeeld handig als je reizigers in het openbaar vervoer wilt volgen, bezoekers van een evenement hun mening wilt vragen of als gemeente inzicht wilt in het sentiment onder burgers.

  3. Doelgericht – van onderzoeksresultaat naar oplossingen: de uitkomst als je onderzoeksresultaten snel om wilt zetten naar een geslaagde propositie, campagne of concept. Onze onderzoekers kunnen aanhaken bij jouw multidisciplinaire team om gedurende het verdere proces mee te denken, advies te geven en waar nodig de doelgroep nogmaals te benaderen. Dit is geen afgebakend traject. Jij zet ons in wanneer dat handig en nodig is.

Neem voor meer informatie over Chip & Run contact op met Sander Kluiters, of lees verder over onze andere kwalitatieve onderzoeksmethoden.

 

Facebook Twitter LinkedIn