Toegankelijkheid

Margré Nijkamp

Manager InnovatieLab
"Van insights naar nieuwe producten of diensten."
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Margré Nijkamp

Manager InnovatieLab

"Van insights naar nieuwe producten of diensten."

Innovatie en conceptontwikkeling

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Als kwalitatief onderzoeker help ik opdrachtgevers uit verschillende organisaties bij het ontwikkelen en testen van concepten. Mijn kwalitatieve onderzoeksvaardigheden helpen om op de wensen en behoeften van de doelgroep te doorgronden (insights) en op basis daarvan passende oplossingen (producten of diensten) te ontwikkelen.

Aagje was vroeger my middle name: super nieuwsgierig en altijd vragen naar het hoe en waarom. Om na mijn studie commerciele economie als kwalitatief onderzoeker bij Motivaction aan de slag te gaan, was dan ook een logische keuze. Ik geniet ervan om met behulp van kwalitatief onderzoek onze klanten te helpen met hun innovaties. Daarnaast hou ik me ook bezig met het innoveren van onze eigen kwalitatieve methoden, technieken en technologieen. En omdat de technologie nooit stilstaat, ben ik hier nog wel even bezig!

Bijdragen van
Margré Nijkamp
Kwalitatief onderzoek onder Babyboomers
In 3 dagen diepgaand inzicht in de doelgroep van Vemedia
Online mogelijkheden voor kwalitatief onderzoek
Onze online mogelijkheden voor kwalitatief onderzoek
Margré in dienst bij Motivaction
Een derde keer in dienst bij Motivaction
Margré Nijkamp en Roos Thijssen op ESOMAR Fusion 2019

Actualiteiten

Wapenindustrie is weer booming business

Irene Zondervan
09 mei 2023

Drie manieren om consumenten mee te krijgen in jouw duurzame missie

Lieke Bos
13 april 2023

Wie stapt in de wondere wereld van immersive experiences?

Daan Damen
31 maart 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved