Toegankelijkheid

Margré Nijkamp

Manager InnovatieLab
"Van insights naar nieuwe producten of diensten."

Margré Nijkamp

Manager InnovatieLab

"Van insights naar nieuwe producten of diensten."

Innovatie en conceptontwikkeling

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Als kwalitatief onderzoeker help ik opdrachtgevers uit verschillende organisaties bij het ontwikkelen en testen van concepten. Mijn kwalitatieve onderzoeksvaardigheden helpen om op de wensen en behoeften van de doelgroep te doorgronden (insights) en op basis daarvan passende oplossingen (producten of diensten) te ontwikkelen.

Aagje was vroeger my middle name: super nieuwsgierig en altijd vragen naar het hoe en waarom. Om na mijn studie commerciele economie als kwalitatief onderzoeker bij Motivaction aan de slag te gaan, was dan ook een logische keuze. Ik geniet ervan om met behulp van kwalitatief onderzoek onze klanten te helpen met hun innovaties. Daarnaast hou ik me ook bezig met het innoveren van onze eigen kwalitatieve methoden, technieken en technologieen. En omdat de technologie nooit stilstaat, ben ik hier nog wel even bezig!

Bijdragen van
Margré Nijkamp
In 3 dagen diepgaand inzicht in de doelgroep van Vemedia
Online mogelijkheden voor kwalitatief onderzoek
Onze online mogelijkheden voor kwalitatief onderzoek
Margré in dienst bij Motivaction
Een derde keer in dienst bij Motivaction
Margré Nijkamp en Roos Thijssen op ESOMAR Fusion 2019

Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved