Toegankelijkheid
Veel reclameboodschappen bereiken hun doel niet: de boodschap komt bijvoorbeeld niet aan bij de juiste doelgroepen, de boodschap wordt niet gelinkt aan de afzender of leidt niet tot het gewenste resultaat.
BrandScope is het trackinginstrument van Motivaction, dat single source meet in hoeverre jouw advertenties werken en wat ze voor jouw merk doen. Met BrandScope weet je:
De kern van BrandScope zit hem in het omdraaien van de vraag die traditioneel wordt gesteld: wij vragen de doelgroep te beschrijven wát ze van de communicatie-uiting hebben gehoord of gezien en pas daarna wie de afzender was. Op deze manier brengen wij het daadwerkelijke reclame(herinnerings)bereik van een merk in kaart. Dit relateren wij vervolgens aan merkwaarden en communicatiewaarden van jou en (eventuele) concurrenten én aan de aankoopbereidheid en loyaliteit van de doelgroep aan jouw merk, product en/of dienst.
Je hebt een geïntegreerd beeld van wat jouw communicatie je echt oplevert. Wij analyseren welke onderdelen en elementen in een campagne het beste hun werk doen, zodat je een diepgaand inzicht krijgt in de precieze werking van de campagne. Op basis van de analyses kan de campagne worden aangescherpt en geoptimaliseerd. Doordat BrandScope (in principe) een continu karakter heeft, zie je snel of de wijzigingen in de campagne het gewenste resultaat opleveren.
Wil je meer weten over BrandScope? Neem dan contact op met Jeroen Bruin.
Email j.bruin@motivaction.nl
Functie Senior Data Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 83 83
Email
r.doornbos@motivaction.nl
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 35
Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved