Toegankelijkheid

Doelgroepdenken

Business Locus

Positionering

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Mijn passie ligt op het snijpunt van imago, reputatie en positionering en de rol die klantgroepen daarin kunnen spelen. Ik probeer het beste uit onze klanten te halen en gebruik onderzoek ze daarbij te helpen, om ze vooral scherp en kritisch op zichzelf te laten zijn.

Als sociaal psycholoog zit ik bij Motivaction al bijna 30 jaar gebeiteld op het raakvlak van psychologie en sociologie. Ik help organisaties om uit te vinden wie ze (zouden moeten) zijn en hoe dat landt bij verschillende doelgroepen. Daarvoor breng ik de mening in van klanten, stakeholders, maar ook van de eigen organisatie in en zoek naar verklaringen waarom ze denken wat ze denken. En wat dat betekent. Voor dit soort strategische vraagstukken mag je me wakker maken.

Bijdragen van
Rob Doornbos
BusinessLocus: meer inzicht verkrijgen in de drijfveren van ondernemers
scheuren in Nederlandse welvaart
De eerste haarscheurtjes in brede welvaart worden zichtbaar
Zo help je ondernemers de coronacrisis door
Zo help je ondernemers de coronacrisis door
Toenemend optimisme bij ondernemers
Toenemend optimisme bij ondernemers
Ondernemersstijl overlevingskans mkb'ers
Hoe hun ondernemersstijl de overlevingskans van mkb’ers na de coronacrisis vergroot
MKB krijgt vertrouwen terug
MKB krijgt vertrouwen terug, onzekerheid blijft
Coronacrisis zorgt voor verbinding binnen bedrijven
Coronacrisis zorgt voor verbinding binnen bedrijven
Vakantiegeld nodig om rond te komen
Kwart Nederlanders gebruikt vakantiegeld om rond te komen

Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved