Toegankelijkheid
Hoe kun je meer rendement behalen met jouw gedrukte media? Leer hoe je effectiever kunt communiceren met jouw doelgroep met behulp van Eyetracking.
Deze methode registreert en analyseert oogbewegingen en fixaties waardoor de aandacht van consumenten gevolgd kan worden. Om van aandacht tot waarneming te komen kun je Eyetracking met kwantitatief of kwalitatief onderzoek combineren. Wanneer online kwantitatief onderzoek wordt gebruikt kunnen wij de invloed van de opmaak op boodschapoverdracht en merkassociaties onderzoeken. Met kwalitatief onderzoek kan gedrukte media in een context geplaatst worden om zo de inhoud te verbeteren. Op basis van de resultaten wordt ter inspiratie een mock-up (verbeterde versie) gemaakt welke ook getest kan worden om je zo genoeg informatie te bieden over jouw uiting.
Door Eyetracking weet hoe je de opmaak en inhoud van jouw gedrukte media kunt optimaliseren.
Campagne Canon vóór Eyetracking (links) en ná Eyetracking (rechts):
Campagne De Persgroep vóór Eyetracking (links) en ná Eyetracking (rechts):
Dit onderzoek wordt uitgevoerd in samenwerking met Validators.
Email
s.kluiters@motivaction.nl
Functie
Research Director | Manager InnovatieLab
Telefoon
+31 (0)20 589 83 83
Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved