Toegankelijkheid

Skip to main content

Nieuwsbrief december'24: Over shared dining, geluksgevoel onder Nederlandse en een terugblik op 2024

10 december 2024

Wist je dat ruim de helft van alle consumenten het belangrijk vindt dat kleding duurzaam is? Of dat bijna een derde van alle Nederlanders dit jaar Valentijnsdag vierde? Niet? Dan ben je bij onze nieuwsbrief aan het juiste adres!

We houden je graag 1 keer per maand op de hoogte van de nieuwste onderzoeken, laatste whitepapers en interessante events. Zo weet je precies wat er speelt.

Schrijf je hier in

Deel dit artikel

Vragen?
Karine Bloem

Email
Functie Content Marketeer
Telefoon +31 (0)20 58 98 224


Gerelateerde artikelen

Eerlijke kleding kopen: jongeren willen wel, maar doen het niet 

Lieke van Duist
27 november 2020

De eerste haarscheurtjes in brede welvaart worden zichtbaar

Rob Doornbos
30 juli 2020

Waarom wordt een cappuccino van 7,99 niet, en een broccoli van 2,19 wél als duur ervaren?

Pieter Paul Verheggen
19 mei 2025

Voedingsgewoontes 2017-2021: de invloed van COVID-19 is beperkt

Ruurd Hielkema
21 mei 2021
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.


Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency