Toegankelijkheid

Karin Lammers

Senior Research Consultant
"We gaan samen, met gefundeerd onderzoek, jouw doelgroep(en) verkennen en doorgronden."

Karin Lammers

Senior Research Consultant

"We gaan samen, met gefundeerd onderzoek, jouw doelgroep(en) verkennen en doorgronden."

Cultuur en Vrije tijd

Sport

Vitaliteit

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

In mijn werk combineer ik graag kwalitatief en kwantitatief onderzoek. Op basis van harde cijfers en diepgaand inzicht kun je gefundeerde keuzes maken. Mijn focus ligt op de sectoren sport, cultuur en vrije tijd. De onderzoeken gaan meestal over het leren kennen en doorgronden van relevante doelgroepen. Samen met mijn collega Mara heb ik het Vitality-model ontwikkeld, om zo goed mogelijk te begrijpen wat mensen drijft om al dan niet gezond te leven.

Het combineren van data met diepgang begon al tijdens mijn studie: Communicatie en Culturele Antropologie waar kwantitatief en kwalitatief onderzoek aan bod kwam. In mijn vrije tijd ga ik graag naar musea, poppodia en theaters. Ook hou ik me bezig met mijn vitaliteit. Sporten, voeding, zinvolle dingen doen en buiten zijn. Het is fijn dat mijn werk zo in lijn ligt met mijn interesses. Het werk bij Motivaction, mijn collega's en onze opdrachtgevers geven me veel energie. Vandaar dat ik hier ook al ruim 10 jaar werk.

Bijdragen van
Karin Lammers
WK in Qatar geeft kopzorgen, maar voetbal blijft ook een leuk spel
Van coronacrisis naar beweegcrisis. De effecten van corona op sporten
Dit jaar even geen goede voornemens
Hoe blijf je (mentaal) fit tijdens de coronacrisis?

Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved