Toegankelijkheid

Maartje Rooker

Senior Research Consultant
“Het is elke keer weer een mooie en vooral leuke uitdaging om met een luisterend oor en een analytische blik onze klanten inzicht te bieden in drijfveren van hun doelgroep.”

Maartje Rooker

Senior Research Consultant

“Het is elke keer weer een mooie en vooral leuke uitdaging om met een luisterend oor en een analytische blik onze klanten inzicht te bieden in drijfveren van hun doelgroep.”

Publieke sector

Onderwijs

Doelgroepdenken

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Waarom mensen iets vinden, daar ben ik erg nieuwsgierig naar. Als kwalitatief onderzoeker krijg ik de kans om een diversiteit aan mensen te bevragen naar wat hen drijft en beweegt. Sinds 2008 heb ik vele focusgroepen geleid en diepte-interviews gehouden.
Elke keer is het weer een mooie en vooral leuke uitdaging om met een luisterend oor en een analytische blik onze klanten inzicht te bieden in drijfveren van hun doelgroep. En resultaten te vertalen naar concrete adviezen waarmee klanten daadwerkelijk verder kunnen.

Tijdens mijn studie Film- en Televisiewetenschap werkte ik al als onderzoeksassistent bij een kwalitatief bureau. Het enthousiasme voor het vak zette ik in voor mijn afstudeerscriptie waar ik een kwalitatief onderzoek hield onder tienermeiden. Via een letterlijke en figuurlijke omweg in de reiswereld landde ik in 2008 bij Motivaction, waar ik met veel plezier en fijne collega's aan mooie projecten werk.

Bijdragen van
Maartje Rooker
kiezen middelbare school
Waar letten ouders op bij het kiezen van een middelbare school voor hun kind?
Kiezen van vervolgonderwijs
Welke rol spelen ouders bij het kiezen van vervolgonderwijs voor hun kind?
Zorgen om ontwikkeling kind
Een derde van ouders maakt zich zorgen om ontwikkeling schoolgaand kind
Student customer journey
Zo stel je als onderwijsinstelling een customer journey (leerlingenreis) voor scholieren op

Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved