Toegankelijkheid

Skip to main content

Het nationale BBQ onderzoek 2019: schrijf je nu in

27 mei 2019

De zomer fonkelde vorig jaar als zelden tevoren, en dat deed de liefhebbers van barbecueën deugd. Wekenlang hoefden zij niet naar buiten te kijken om vast te stellen of de BBQ aan kon. Belangrijker was vaak de vraag of het er niet te warm voor was. 

Het mooie weer heeft er vast aan bijgedragen: barbecueën is in Nederland en België zeer populair. Negen op de tien Nederlanders en acht op de tien Belgen maken jaarlijks minimaal één BBQ mee. De meesten van hen doen dat nog veel vaker. In beide landen wordt evenveel plezier beleefd aan BBQ’en. Het productaanbod op een gemiddelde BBQ is in beide landen echter wezenlijk anders. Ook zijn Belgen leergieriger, al verder met experimentele kooktechnieken en enthousiaster over het hele jaar door BBQ’en. Dit blijkt uit het Nationale BBQ Onderzoek van Trendbox (powered by Motivaction) en Activate&Co, dat in 2019 in Nederland voor de vierde en in België voor de eerste keer werd uitgevoerd.

 

BBQ onderzoek 2019

Ook dit jaar wordt het BBQ onderzoek weer in Nederland en België uitgevoerd. Ben jij benieuwd naar de marktontwikkelingen? Participeer, of laat jouw vraag meelopen in de vijfde editie hiervan.

(Klik op de afbeelding om deze te vergroten)

 

Resultaten van het nationaal BBQ onderzoek 2018

Ben je benieuwd naar de resultaten van het nationaal BBQ onderzoek van 2018? Bekijk hier de onderzoeksresultaten van vorig jaar.

 

Participeren in het onderzoek

Wil je meer informatie of participeren in het onderzoek? Laat dan je gegevens achter en nemen wij contact met je op. 

 


Vragen?
Ruurd Hielkema

Ruurd Hielkema studeerde Nederlandse taal- en letterkunde aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, was medeoprichter van Trendbox, voorzitter van de Research Keurmerkgroep en bestuurslid van SIRE.


Email r.hielkema@motivaction.nl
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 25



Gerelateerde artikelen

Het leasen van producten steeds meer geaccepteerd

Ruurd Hielkema
19 juni 2019

Een nieuwe meetmethode voor de merkkracht van retailmedia

Jeroen Bruin
07 september 2023

Kwart van de millennials vindt betrokkenheid van leidinggevende belangrijker sinds nieuwe werken

Ester Koot
09 november 2021

Merken tonen steeds meer maatschappelijk engagement

Pieter Paul Verheggen
24 juni 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency