Toegankelijkheid

Het nationale BBQ onderzoek 2019: schrijf je nu in

27 mei 2019

De zomer fonkelde vorig jaar als zelden tevoren, en dat deed de liefhebbers van barbecueën deugd. Wekenlang hoefden zij niet naar buiten te kijken om vast te stellen of de BBQ aan kon. Belangrijker was vaak de vraag of het er niet te warm voor was. 

Het mooie weer heeft er vast aan bijgedragen: barbecueën is in Nederland en België zeer populair. Negen op de tien Nederlanders en acht op de tien Belgen maken jaarlijks minimaal één BBQ mee. De meesten van hen doen dat nog veel vaker. In beide landen wordt evenveel plezier beleefd aan BBQ’en. Het productaanbod op een gemiddelde BBQ is in beide landen echter wezenlijk anders. Ook zijn Belgen leergieriger, al verder met experimentele kooktechnieken en enthousiaster over het hele jaar door BBQ’en. Dit blijkt uit het Nationale BBQ Onderzoek van Trendbox (powered by Motivaction) en Activate&Co, dat in 2019 in Nederland voor de vierde en in België voor de eerste keer werd uitgevoerd.

 

BBQ onderzoek 2019

Ook dit jaar wordt het BBQ onderzoek weer in Nederland en België uitgevoerd. Ben jij benieuwd naar de marktontwikkelingen? Participeer, of laat jouw vraag meelopen in de vijfde editie hiervan.

(Klik op de afbeelding om deze te vergroten)

 

Resultaten van het nationaal BBQ onderzoek 2018

Ben je benieuwd naar de resultaten van het nationaal BBQ onderzoek van 2018? Bekijk hier de onderzoeksresultaten van vorig jaar.

 

Participeren in het onderzoek

Wil je meer informatie of participeren in het onderzoek? Laat dan je gegevens achter en nemen wij contact met je op. 

 


Vragen?
Ruurd Hielkema

Ruurd Hielkema studeerde Nederlandse taal- en letterkunde aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, was medeoprichter van Trendbox, voorzitter van de Research Keurmerkgroep en bestuurslid van SIRE.


Email r.hielkema@motivaction.nl
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 25



Gerelateerde artikelen
Digitale leefstijl

Digitality - Wat drijft de digitale consument

De eerste groep mensen die in een digitaal tijdperk is opgegroeid wordt nu volwassen. Dit markeert een uniek kruispunt in de tijd met drie generaties: mensen die in hun leven altijd ‘connected’ zijn geweest, mensen die de digitale wereld in hun leven hebben ingepast en mensen die het grootste deel van hun leven offline waren.
Kevin Hengstz
14 maart 2018
Emerce top 100

Emerce 100: de beste bedrijven in e-business 2018

Seth Schaafsma
08 mei 2018

Een hybride warmtepomp, wat is dat nou eigenlijk?

Cecilia Keuchenius
15 maart 2022
Van omgevingswet naar omgevingsvisie

Van Omgevingswet naar omgevingsvisie: waarom burgerperspectief essentieel is

Bram van der Lelij
08 november 2018
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved