Toegankelijkheid

Skip to main content

Nieuwsbrief oktober '24: Over humor in de media, vertrouwen in de journalistiek & tweedehandskopers

08 oktober 2024

Wist je dat ruim de helft van alle consumenten het belangrijk vindt dat kleding duurzaam is? Of dat bijna een derde van alle Nederlanders dit jaar Valentijnsdag vierde? Niet? Dan ben je bij onze nieuwsbrief aan het juiste adres!

We houden je graag 1 keer per maand op de hoogte van de nieuwste onderzoeken, laatste whitepapers en interessante events. Zo weet je precies wat er speelt.

Schrijf je hier in

 

 
Deel dit artikel

Vragen?
Karine Bloem

Email
Functie Content Marketeer
Telefoon +31 (0)20 58 98 224


Gerelateerde artikelen

Mentality Cultuur & Vrijetijdsprofielen

Met de Cultuur & Vrijetijdsprofielen van Motivaction krijg je grip op de drijfveren achter recreatiegedrag en cultuurbehoefte. Dit model helpt beleidsmakers, marketeers en organisatoren van evenementen om hun aanbod, communicatie en strategie beter te laten aansluiten op de leefstijl en waarden van hun doelgroep.
Marcom
13 mei 2025

Culturele en creatieve sector maakt zich geen zorgen voor de oude dag

Irene Zondervan
09 oktober 2023

Gezondheid minst belangrijk bij de keuze van een kant-en-klaarmaaltijd

Loes Kleijngeld
23 mei 2024

Digitality

Wat drijft de digitale consument?
Kevin Hengstz
14 maart 2018
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.


Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency