Toegankelijkheid

Skip to main content

Henriët Hensen

Senior Strategy Consultant
"There is no finish line."

Henriët Hensen

Senior Strategy Consultant

"There is no finish line."

Media

Innovatie en conceptontwikkeling

Communicatie

Media


Innovatie en conceptontwikkeling


Communicatie

Als kwalitatief onderzoeker houd ik mij vooral bezig met vraagstukken in de media, sport en vervoer. Binnen Motivaction heb ik de e-Safari ontwikkeld waarmee we insights verzamelen in een online community. Verder steek ik graag tijd en energie in de ontwikkeling van junior researchers. Buiten kantooruren maak je kans mij hardlopend tegen te komen in Amsterdam Oost. Hardlopen is mijn grote passie en door trainingen te geven, doe ik mijn best om anderen net zo enthousiast te maken voor deze sport!

Ik ben afgestudeerd als communicatiewetenschapper. Sinds 2005 werk ik bij Motivaction, inmiddels als Senior Strategy Consultant in het team dat zich focust op media, telecom, cultuur en vrije tijd. Sinds 2017 ben ik ook teamleider van dat team.

Bijdragen van
Henriët Hensen
Vijf redenen waarom kwalitatief onderzoek een must is
Bereik 4,5 miljoen extra mensen met jouw aanbod
Vitality Omnibus meting 2022
FD
Van gutfeeling naar nieuw concept voor het FD
Back to the gym: hoe win je als sportschool- of club jouw leden terug?
Media die lezers een positief gevoel geven, zijn succesvoller
Kwalitatief onderzoek in tijden van corona
Hoe werk je als kwalitatief onderzoeker in tijden van corona?
ConceptFactory: go / no-go beslissing
In 4 stappen naar een nieuw concept. Stap 4: hoe maak je de go / no-go beslissing?

Actualiteiten

Mentality X Humor in de media: hoe humor het publiek bereikt

Kevin Hengstz
16 september 2024

Prinsjesdag: traditie of achterhaald?

Paloma Bunck
29 augustus 2024

Financiële educatie van jongeren schiet niet tekort

Rob Doornbos
24 juli 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency