Toegankelijkheid
Zoveel mensen, zoveel wensen: dat geldt tenminste voor het media-aanbod van Nederland. Niet iedereen luistert naar dezelfde zenders en niet iedereen kijkt evenveel tv, ons media-aanbod wordt steeds veelzijdiger en dat maakt ook de doelgroepen niet alleen complexer, maar ook interessanter.
In de whitepaper over de Mediaprofielen beschrijven we het mediagedrag en de motivatie áchter deze mediakeuzes van acht verschillende doelgroepen. Hierdoor leer je of een doelgroep bijvoorbeeld urenlang op Facebook scrolt of ’s avonds aan de buis gekluisterd zit om The Voice of Holland te volgen. Zo weet je ook direct welke doelgroepen relevant kunnen zijn voor jouw organisatie en welke content voor welke groep aantrekkelijk is.
Naast een whitepaper hebben we ook op 8 juli een webinar gegeven om deze groepen verder toe te lichten. Heb je hem gemist? Geen nood!
Dit webinar kan je hier terugkijken
In dit webinar leer je alles over de verschillende mediadoelgroepen en hoe je deze effectief kan toepassen op je eigen doelgroepen, content en kanalen:
Benieuwd naar ons volledige aanbod over de mediaprofielen? Klik dan hier!
Kijk het webinar terug, of neem contact op met Kevin Hengstz of Lex van Meurs.
Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved