Toegankelijkheid

Arbeidsmarkt

Gedragsbeïnvloeding

Doelgroepdenken

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Op de arbeidsmarkt gebeurt veel, heel veel. En dat is nou precies wat het zo’n interessante markt maakt: hoe trek je als bedrijf de juiste mensen aan? Én hoe behoud je ze? Hoe zorg je ervoor dat je mensen happy en healthy zijn en zich thuisvoelen binnen de organisatie? Of meegaan in veranderingen? Als je kijkt naar de drijfveren van je kapitaal, want dat zijn je medewerkers, kun je een heleboel leren en waarde toevoegen voor je mensen. Win-win zou ik zeggen.

Ik haal graag het maximale uit samenwerking, met een flinke dosis positiviteit en nieuwsgierigheid! Samen onderzoeken we de vraag achter de vraag en daarbij gaan we oplossingsgericht te werk. Met een opleidingsachtergrond in communicatie, beleid en organisatie en psychologie zit ik binnen Sparkey en Motivaction helemaal op m'n plek.

Bijdragen van
Sanne Audenaert
Zo krijg jij inzicht in de leer- en ontwikkelbehoeften van jouw werknemers
Online HR-selectietool Match.Box selecteert puur op softskills 
SER-advies toekomst arbeidsmarkt sloeg platformwerkers over
Ruime meerderheid Nederlanders dik tevreden met baas
De voordelen van een leer- en ontwikkelstrategie
Gen Z op de arbeidsmarkt
Generatie Z betreedt de arbeidsmarkt, maar waar zijn ze naar op zoek?
Whatsappen met Gen Z
In gesprek met Generatie Z: schrijf je in voor WhatsUp Gen Z
In gesprek met kwalitatief researcher Sanne
De rollen omgedraaid: in gesprek met kwalitatief researcher Sanne

Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved