Toegankelijkheid

Skip to main content

'Consumenten en verpakkingen' multiclient-onderzoek

29 september 2017

Wil je betere verpakkingsconcepten ontwikkelen en deze vervolgens succesvol introduceren? En wil je een verpakking perfect afstemmen op de (on)bewuste wensen en eisen van de consument?

 

The European Packaging Gallery biedt in samenwerking met Motivaction een uniek multiclientbenchmarkonderzoek aan, dat speciaal gericht is op verpakking en consument.

 

Het onderzoek bestaat uit een algemeen gedeelte en een maatwerkgedeelte. Je krijgt:

  • Verpakkingsadvies over hoe jij je doelgroep het beste kunt bereiken en overtuigen om voor het product te kiezen.
  • Een uitgebreide rapportage, bestaande uit een algemeen deel en een rapportage op maat.
  • Informatie over shopperprofielen en bijbehorende wensen en behoeften met betrekking tot verpakkingen.
  • Conclusies en adviezen specifiek over jouw verpakking of verpakkingsconcept.
  • Antwoord op maximaal tien vragen over jouw verpakking (meer vragen mogelijk tegen meerprijs).

 

Praktische informatie

  • Prijs per deelnemer: 7.500,- (excl. btw)
  • Doorlooptijd: 8 weken
  • Aantal deelnemers: maximaal 5


Heb je interesse, meld je dan aan via . Onderzoek kan per direct starten zodra 5 deelnemers zich hebben aangemeld.

 

Neem voor inhoudelijke vragen over het onderzoek contact op met Clasine van der Wal via of 020 589 83 83. 


Vragen?
Clasine van der Wal

Email
Functie Senior Research Manager
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Gerelateerde artikelen

Opkomst vergroten bij de verkiezingen: tegenstemmen is leuker!

Pieter Paul Verheggen
14 november 2023

Nederlanders willen andere euthanasiewet

André Kamphuis
13 juli 2023

Zomervakantie zonder email is lastige opgave voor werkend Nederland

Ester Koot
10 oktober 2019

Drie manieren om consumenten mee te krijgen in jouw duurzame missie

Lieke Bos
13 april 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency