Toegankelijkheid

Clasine van der Wal

Senior Research Manager
"Samen met de klant het beste uit het onderzoek halen is wat ik graag doe."

Clasine van der Wal

Senior Research Manager

"Samen met de klant het beste uit het onderzoek halen is wat ik graag doe."

Shoppermentality

Mentality


Doelgroepsegmentatie


Neuro

Bij Motivaction doe ik onderzoek naar het gedrag van consumenten op de winkelvloer en online. Dit kan onderzoek naar een categorie zijn, zoals vleesvervangers, of onderzoek met een breder thema zoals kennis, houding en gedrag ten aanzien van gezonde voeding. Ook test ik samen met collega's nieuw op de markt te brengen producten. Het is ontzettend leuk als je die producten dan later terugziet in het schap.

Ik heb Sociaal Culturele wetenschappen gestudeerd en ben in 2004 begonnen bij Motivaction. Ik ben senior strategy consultant en werk met name voor klanten in de FMCG en retail sector. Tevens ben ik teamleider van het team Consumentenproducten.

Bijdragen van
Clasine van der Wal
Samenwerking Motivaction en Distrifood biedt grip op ‘de Shopper’
Aan de pillen tegen Corona: voedingssupplementgebruik gestegen
Eerlijke kleding kopen: jongeren willen wel, maar doen het niet 
Shopper onderzoek
Consument wordt steeds kritischer over prijs bij online boodschappen

Actualiteiten

Nederland bezuinigt op boodschappen, voorkeur voor huismerken en goedkope basisproducten neemt toe

Els van der Velden
29 december 2022

Nederlanders eten seizoensbewust en klassiek, stamppot favoriet

Ruurd Hielkema
29 december 2022

Maak kennis met onze nieuwe collega's!

Damiano Pieters
28 december 2022
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved