Toegankelijkheid

Skip to main content

Clasine van der Wal

Senior Research Manager
"Samen met de klant het beste uit het onderzoek halen is wat ik graag doe."

Clasine van der Wal

Senior Research Manager

"Samen met de klant het beste uit het onderzoek halen is wat ik graag doe."

Shoppermentality

Shoppermentality

Bij Motivaction doe ik onderzoek naar het gedrag van consumenten op de winkelvloer en online. Dit kan onderzoek naar een categorie zijn, zoals vleesvervangers, of onderzoek met een breder thema zoals kennis, houding en gedrag ten aanzien van gezonde voeding. Ook test ik samen met collega's nieuw op de markt te brengen producten. Het is ontzettend leuk als je die producten dan later terugziet in het schap.

Ik heb Sociaal Culturele wetenschappen gestudeerd en ben in 2004 begonnen bij Motivaction. Ik ben senior strategy consultant en werk met name voor klanten in de FMCG en retail sector. Tevens ben ik teamleider van het team Consumentenproducten.

Bijdragen van
Clasine van der Wal
Meer aandacht, minder koopkracht voor gezonde en duurzame voeding
Samenwerking Motivaction en Distrifood biedt grip op ‘de Shopper’
Aan de pillen tegen Corona: voedingssupplementgebruik gestegen
Eerlijke kleding kopen: jongeren willen wel, maar doen het niet 

Actualiteiten
ultrabewerkt_voedsel

Ultrabewerkt voedsel is overal, maar de meeste consumenten hebben er geen idee van

Els van der Velden
18 juli 2024

Motivaction wint 'Bureau van het Jaar 2024' bij Data & Insights Awards

Pieter Paul Verheggen
27 juni 2024

Vakantiegeld: verwachting of verrassing?

Paloma Bunck
28 mei 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency