Toegankelijkheid

Skip to main content

Amsterdam Museum: campagnetest met toeristen


Vragen?
Merel Zuiderduin

Email 
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 82 98


Meer Cases
De Koninklijke Bibliotheek (KB) als Gids: van schatkamer van kennis naar verbindend merk
Grootste merkonderzoek ooit voor de KB onthult welke waarden écht raken bij Nederlanders
Nieuwe positionering op basis van archetype ‘De Gids’, waarin ‘verbinding’ de rode draad is in alle communicatie
Het Nieuwe Luisteren van BNR in beweging
Vergelijking tussen vormen luisteren
Inzicht in klassieke en nieuwe vormen van luisteren
WOMEN Inc. 'Gewoongesteld' campagne maakt menstruatie bespreekbaar
Inzicht in hoe jongeren denken en praten over menstruatie
Educatie over menstruatie beter aan laten sluiten bij de behoeften van jongeren
Van data tot magie: hoe Carré haar publiek én potentieel herontdekte
Bezoekersdata, Mentality-profielen en gebiedsinzicht samengebracht tot heldere doelgroepen voor Carré
Heldere merkessentie en doelgroep-handvatten: van CRM-segmentatie tot waarden-gedreven communicatie
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.


Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency