Toegankelijkheid

Skip to main content

Inzichten voor manifest WOMEN Inc. over Menstruatieklachten


Vragen?
Lieke van Duist

Email
Functie Research Manager
Telefoon +31 (0)20 589 82 39

Marcel Voorn

Email
Functie Senior Research Consultant
Telefoon +31 (0)20 589 83 83


Meer Cases
De Koninklijke Bibliotheek (KB) als Gids: van schatkamer van kennis naar verbindend merk
Grootste merkonderzoek ooit voor de KB onthult welke waarden écht raken bij Nederlanders
Nieuwe positionering op basis van archetype ‘De Gids’, waarin ‘verbinding’ de rode draad is in alle communicatie
Onderzoek Diverse Leaders in Tech toont perceptiekloof in diversiteit onder techmedewerkers
Inzicht in hoe medewerkers in de tech-sector naar DEI (Diversity, Equity en Inclusion) kijken.
Haakjes voor pers- en communicatie-uitingen
Suzuki
Wie is de Suzuki rijder?
Inzicht in huidige en potentiële doelgroepen
Communicatierichting en propositieontwikkeling
WOMEN Inc. 'Gewoongesteld' campagne maakt menstruatie bespreekbaar
Inzicht in hoe jongeren denken en praten over menstruatie
Educatie over menstruatie beter aan laten sluiten bij de behoeften van jongeren
Neem contact met ons op
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.


Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency