Toegankelijkheid

Skip to main content

Loes Kleijngeld

Researcher
"Samen gaan we op zoek naar de grote inzichten achter de dagelijkse keuzes."

Loes Kleijngeld

Researcher

"Samen gaan we op zoek naar de grote inzichten achter de dagelijkse keuzes."

Branding en communicatie

Communicatie

Duurzaamheid

Branding en communicatie


Communicatie


Duurzaamheid

Als onderzoeker in het team Consumentenproducten ben ik dagelijks bezig met wat mensen kopen, maar vooral waarom ze iets kopen. Hoewel dit onderwerp soms klein lijkt, geloof ik dat het koopgedrag veel zegt over onze samenleving en de (veranderende) behoeften en wensen hierbinnen. Als kwalitatief onderzoeker probeer ik deze diepere beweegredenen te achterhalen. Mijn achtergrond in marketing zet ik vervolgens in om de verkregen inzichten om te zetten in oplossingen die bijdragen aan producten waar mensen écht op zitten te wachten.

Na een bachelor in mode en branding, heb ik afgelopen zomer de master culturele antropologie aan de Universiteit van Amsterdam afgerond. Met enkele jaren ervaring in de creatieve marketing in mijn broekzak ben ik daarop bij Motivaction aan de slag gegaan als researcher in het team consumentenproducten. Hierbij houd ik mij bezig met projecten rondom FMCG, Mode, Retail, Duurzaamheid en Durables.


Actualiteiten

Motivaction wint 'Bureau van het Jaar 2024' bij Data & Insights Awards

Pieter Paul Verheggen
27 juni 2024

Vakantiegeld: verwachting of verrassing?

Paloma Bunck
28 mei 2024

Gezondheid minst belangrijk bij de keuze van een kant-en-klaarmaaltijd

Loes Kleijngeld
23 mei 2024
Neem contact met ons op



Copyright ©2024 Motivaction International B.V. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency