Toegankelijkheid

Skip to main content

Loes Kleijngeld

Researcher
"Samen gaan we op zoek naar de grote inzichten achter de dagelijkse keuzes."
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Loes Kleijngeld

Researcher

"Samen gaan we op zoek naar de grote inzichten achter de dagelijkse keuzes."

Branding en communicatie

Communicatie

Duurzaamheid



Als onderzoeker in het team Consumentenproducten ben ik dagelijks bezig met wat mensen kopen, maar vooral waarom ze iets kopen. Hoewel dit onderwerp soms klein lijkt, geloof ik dat het koopgedrag veel zegt over onze samenleving en de (veranderende) behoeften en wensen hierbinnen. Als kwalitatief onderzoeker probeer ik deze diepere beweegredenen te achterhalen. Mijn achtergrond in marketing zet ik vervolgens in om de verkregen inzichten om te zetten in oplossingen die bijdragen aan producten waar mensen écht op zitten te wachten.

Na een bachelor in mode en branding, heb ik afgelopen zomer de master culturele antropologie aan de Universiteit van Amsterdam afgerond. Met enkele jaren ervaring in de creatieve marketing in mijn broekzak ben ik daarop bij Motivaction aan de slag gegaan als researcher in het team consumentenproducten. Hierbij houd ik mij bezig met projecten rondom FMCG, Mode, Retail, Duurzaamheid en Durables.


Actualiteiten

Wapenindustrie is weer booming business

Irene Zondervan
09 mei 2023

Drie manieren om consumenten mee te krijgen in jouw duurzame missie

Lieke Bos
13 april 2023

Wie stapt in de wondere wereld van immersive experiences?

Daan Damen
31 maart 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved