Toegankelijkheid

Skip to main content

Loes Kleijngeld

Researcher
"Samen gaan we op zoek naar de grote inzichten achter de dagelijkse keuzes."
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Loes Kleijngeld

Researcher

"Samen gaan we op zoek naar de grote inzichten achter de dagelijkse keuzes."

Branding en communicatie

Communicatie

Duurzaamheid

Branding en communicatie


Communicatie


Duurzaamheid

Als onderzoeker in het team Consumentenproducten ben ik dagelijks bezig met wat mensen kopen, maar vooral waarom ze iets kopen. Hoewel dit onderwerp soms klein lijkt, geloof ik dat het koopgedrag veel zegt over onze samenleving en de (veranderende) behoeften en wensen hierbinnen. Als kwalitatief onderzoeker probeer ik deze diepere beweegredenen te achterhalen. Mijn achtergrond in marketing zet ik vervolgens in om de verkregen inzichten om te zetten in oplossingen die bijdragen aan producten waar mensen écht op zitten te wachten.

Na een bachelor in mode en branding, heb ik afgelopen zomer de master culturele antropologie aan de Universiteit van Amsterdam afgerond. Met enkele jaren ervaring in de creatieve marketing in mijn broekzak ben ik daarop bij Motivaction aan de slag gegaan als researcher in het team consumentenproducten. Hierbij houd ik mij bezig met projecten rondom FMCG, Mode, Retail, Duurzaamheid en Durables.


Actualiteiten

Opkomst vergroten bij de verkiezingen: tegenstemmen is leuker!

Pieter Paul Verheggen
14 november 2023

Shoppermarketing: Vrouwen bloot, handel groot

Huib Lubbers
03 november 2023

Tweede Kamerverkiezingen: zo kijken politieke partijen tegen zorgpreventie aan

Talia Cohen Rodrigues
27 oktober 2023
Neem contact met ons op



Copyright ©2023 Motivaction International. All Rights Reserved

Powered by © Totoweb and Gonta Creative Agency